לחובבי דרמה בלבד: 3 סדרות מומלצות שלא כדאי לפספס

יכולה לגרום לבטן שלנו להתהפך סדרת דרמה טובה יכולה להעלות בנו מחשבות על הקשר עם האנשים הקרובים לנו, על הסביבה שלנו, השכנים, המצב במדינה שבה אנחנו חיים ואפילו על המשמעות של המוות.

02.08.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
לחובבי דרמה בלבד: 3 סדרות מומלצות שלא כדאי לפספס

depositphotos . com

 

סדרת דרמה לא נמדדת ברושם שהיא נותנת לנו בזמן הצפייה אלא בהד שהיא מותירה בחיים שלנו לאחר מכן. בשביל לעשות לכם קצת סדר, ריכזנו עבורכם את שלוש סדרות הדרמה שאנחנו הכי אוהבים. תכינו את הממחטות!

עמוק באדמה
"עמוק באדמה" עוקבת אחרי משפחת פישר העגמומית ואחרי העסק המשפחתי שלה – בית לוויות. אחרי שאב המשפחה נהרג בתאונת דרכים בדקות הראשונות של הסדרה, העסק המשפחתי עובר לראשות בני המשפחה האחרים שנאלצים להתמודד עם עסק שלא קל לנהל. הסדרה קודרת וכבדה ועוסקת בנושאים מורכבים ביניהם החיים והמוות, משמעות וזוגיות.

מד מן
"מד מן" עוקבת אחרי חברת הפרסום "סטרלינג קופר" בניו יורק ומתמקדת בדון דרייפר, בכיר בחברה. הסדרה בוחנת מקרוב את האינטראקציה של עובדי החברה בתקופת שנות השישים המיושנת, את השוביניזם שנלווה לה ואת הקשיים איתם עובדי החברה מתמודדים.

הסמויה
את "הסמויה" קשה קצת לתאר במילים. מדובר בסדה סבוכה ומיוחדת שעוקבת בכל עונה אחרי מערכת אחרת: פשיעה, משטרה, חינוך נמל, עיתנאות ועוד. הסדרה בוחנת כל ארגון מקרוב ונותנת לצופה להתמודד עם תהיות רבות במהלכה. מדובר בסדרה לא קלה שתותיר אתכם מצומררים.

מחפשים משהו נוסף לראות?
בין אם אתם לא חובבים של הסוגה או שכבר ראיתם את התוכניות ברשימה, תמיד נוח שיש לנו כמה רעיונות לדברים הבאים שנחליט לראות. לקריאה נוספת:

  • אתר Kicky – באתר המלצות רבות על סרטים וסדרות שיכולות לעשות לכם קצת סדר. להמלצות על הסדרות הכי שוות הכנסו עכשיו בקישור הבא: https://kicky.co.il/recommended-series/sdarot-tv
  • Rotten Tomatoes – אתר המלצות שמציג דירוג לסדרות על פי מבקרים ודירוג נפרד נוסף על פי גולשי האתר. חיסרון – מדובר באתר באנגלית. בשביל להיכנס לאתר לחצו על הקישור הבא.
  • לסרטון על סדרות האימה הכי טובות שיצאו בעשור האחרון לחצו כאן.

 

תגובות

מומלצים