למה כדאי לפנות אל עו"ד נדל"ן?

אתם רוצים לקנות דירה? רוצים להשכיר לאחרים את הדירה ששייכת לכם? אם כך, ברור מדוע הכול צריך להיות כתוב וחתום בהתאם לחוק. אתם לא באמת יכולים לקנות דירה בלי שאתם עושים חוזה מסודר, אך מה באמת צריך להיות כתוב בחוזה הזה?

23.07.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
למה כדאי לפנות אל עו"ד נדל"ן?

 

האם זה שתורידו דוגמה של חוזה מהאינטרנט זה מספיק? התשובה היא כמובן לא. לכן, אם אתם רוצים שהחוזה באמת יהיה הוגן כלפי שני הצדדים ואם אתם רוצים להיות בטוחים שיש מי שדואג לאינטרס האישי שלכם, פנו עוד היום לעורך דין לענייני נדל"ן. עו"ד נדל"ן הוא איש המקצוע שיוכל ללוות אתכם לכל אורך הדרך, לדאוג לכם ולהבטיח שאתם עושים עסקה נכונה שלא תצטערו עליה אח"כ בעתיד.

כך בוחרים היום עו"ד נדל"ן

כמובן שבישראל יש הרבה מאוד אנשי מקצוע שעובדים בתחום עריכת הדין ולכן טבעי שלא יהיה לכם פשוט לבחור באיזה עו"ד נדל"ן אתם מעוניינים. האם כל עורך דין לענייני נדל"ן יוכל לעזור? והאם עוה"ד שאליו אתם פונים באמת יידע להכין עבורכם ועבור הצד השני חוזה הוגן? ההמלצה שלנו, בכל מה שקשור לבחירת עורך דין לענייני נדל"ן, היא לברר:

  • האם המשרד של עוה"ד קיים כבר לא מעט שנים?
  • מה כולל השירות שיוכל להציע לכם עוה"ד?
  • האם מדובר על משרד בעל מוניטין?
  • האם מצאתם חוות דעת חיוביות אודות עוה"ד ומשרדו?

שווה לברר, לבדוק ולראות כל פרט בנושא הזה. אתם לא צריכים להתפשר ולבחור כל עורך דין שאת שמו שמעתם, כי בהחלט רצוי לעשות תחילה בדיקה מעמיקה מראש. הרבה מונח כאן על הפרק ולעוה"ד שילווה את עסקת הנדל"ן שלכם יש משמעות רבה. לכן, אם אתם יכולים להשקיע עוד כמה רגעים ועוד כמה דקות בבחירת עורך הדין הטוב ביותר, כדאי שתעשו זאת.

כמה משלמים היום לעורכי דין עבור השירותים שהם נותנים?

ברור מדוע, כאשר אתם מחפשים לכם עו"ד נדל"ן, אתם רוצים להבטיח שהמחיר שתשלמו בסופו של דבר יהיה סביר. מה פתאום שתסכימו להוצאה כלכלית מאוד גדולה? מצד שני, גם לבחור עורך דין חוזים או נדל"ן שגובה מחירים מאוד נמוכים ביחס לשוק זה עלול להיות מעט מחשיד.

לכן אנחנו ממליצים לכם לברר את העניין הזה מראש. בנוסף, היום עורכי הדין כבר התרגלו לכך שהלקוחות רוצים לדעת, לפני הכול, כמה יעלה השירות שהם מקבלים. לכן תוכלו להרגיש חופשיים לשאול הכול את עורך הדין שלכם וכך להכין את עצמכם טוב יותר להוצאה הכלכלית הצפויה.

כדאי לדעת: יש היום עורכי דין שיבקשו פחות אחוז מסוים מכלל העסקה. לכן יש משמעות לשאלה כמה אתם קונים או מוכרים את הבית שלכם, כי זה ישפיע על שכר הטרחה שעורך הדין שאליו אתם פונים יוכל לדרוש מכם בסיום התהליך.

 

תגובות

מומלצים