מבצעי המכירות הגדולים בעולם

הרשו לנו לספר לכם על מבצעי מכירות, לא סתם מבצעי מכירות - אלא המבצעים הגדולים בעולם. מבצעים אשר מרגשים את כל העולם ובמהלכם אתרי האינטרנט מציעים מבצעי הנחות מטורפים ומוכרים כמויות אדירות של סחורה.

10.07.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מבצעי המכירות הגדולים בעולם

FREEPIK

 

מבצעי המכירות שעליהם אנחנו מדבר הם הבלאק פריידי ויום הרווקים הסיני.

בלאק פריידי - באופן רשמי מבצע המכירות של בלאק פריידי מתקיים מידי שנה ביום שאחרי חג ההודיה בארצות הברית, השנה זה ב 27/11. אך אתרי המכירות הגדולים בכל העולם משתתפים במבצע. למרות שבאופן רשמי מדובר ביום אחד, בפועל מדובר בשבוע של מכירות הכולל בתוכו גם את הסייבר מאנדי.

יום הרווקים הסיני - יום הרווקים הסיני הוא מסורת שהחלה להתפתח בשנות התשעים ובשנים האחרונות הוא הפך להיות חגיגה ענקית של קניות. יום הרווקים הסיני מצויין מידי שנה ב-11 בנובמבר, וכולל מבצעי מכירות באתרים ברחבי העולם, וכפי ששמו מרמז – אתרים סיניים מככבים עם מבצעי מכירות גדולים משלהם בתאריך הזה.

בפועל יום הרווקים הסיני והבלאק פריידי, מצטרפים לעוד כמה אירועי מכירות והופכים את כל חודש נובמבר לחגיגת קניות אחת גדולה.

פריים דיי – יום מבצעי מכירות גדול נוסף הוא הפריים דיי של אמזון, שחל בדרך כלל בחודש יולי, אך נדחה השנה לתחילת חודש ספטמבר, בעקבות משבר הקורונה.

היקפי הקניות בבלאק פריידי וביום הרווקים הסיני

ועכשיו נספר לכם קצת על המספרים שמאחורי הבלאק פריידי ויום הרווקים הסיני, כלומר על היקפי הקניות.

ביום הרווקים האחרון של שנת 2019, כבר אחרי דקה ושמונה שניות היה ברור לאתר עלי באבא כי מדובר בהצלחה אדירה. לאחר דקה ושמונה שניות מתחילת המכירות נרשמו מכירות בהיקף של מיליארד דולר, ובסופו של יום נרשמו מכירות של 38.4 מיליארד דולר אך ורק באתר עלי באבא! וכמובן שנתונים אלו שברו שיא בהשוואה לשנה הקודמת.

גם בבלאק פריידי התקיימו מכירות מטורפות. בארצות הברית לבדה מדובר במכירות של מעל 7 מיליארד דולר, גידול של 14% בהשוואה לשנה הקודמת.

איך מוצאים את המבצעים הטובים ביותר?

אבל מה שמעניין אותנו הצרכנים זה בעיקר מבצעי המכירות עצמם – אילו מוצרים ניתן למצוא ומהם שיעורי ההנחות שאפשר לקבל.

עדיין מוקדם לדעת מה צפוי לנו השנה, אך בהחלט ניתן לראות מה הם שיעורי ההנחות של 2019. שיעור ההנחה הממוצע עמד על 28%, כאשר עיקר המכירות היו של טלוויזיות, טאבלטים, מכשירי חשמל ותכשיטים.

מה יקרה השנה ביום הרווקים הסינים ובבלאק פריידי הוא עדיין בגדר תעלומה. הכלכלה העולמית ספגה זעזוע קשה בעקבות התפשטות מגפת הקורונה. וכאשר אנשים רבים איבדו את מקום עבודתם, קשה לדמיין ששיאי המכירות של השנים הקודמות יחזרו על עצמם. אך מצד שני, מנקודת המבט שלכם, הלקוחות, אתם אכן צפויים למבצעי מכירות מטורפים. אולי אפילו יותר משנים קודמות, דווקא בגלל המצב הכלכלי.

איך להתכונן למבצעי המכירות?

על מנת להפיק את המיטב מיום הרווקים הסיני, בלאק פריידי או כל אחד ממבצעי המכירות של חודש נובמבר, כדאי להתכונן היטב.

מומלץ להחליט מראש מהם המוצרים אשר מעניינים אתכם ולא תחפשו סתם לבזבז כסף. בדקו מהם המחירים הרגילים, כך שתדעו לזהות את ההנחות השוות. שימו לב שאתרים רבים כוללים WISHLIST בה תוכלו לשמור את המוצרים שמעניינים אתכם ולקבל התראות כאשר המחירים יורדים.

אל תשכחו לקחת בחשבון עלויות משלוח ומסים. ישנן הגבלות שונות הקשורות לסוג המוצרים ושוויים ואתם עלולים למצוא את עצמכם משלמים מע“מ, מס קנייה ומכס על מוצרים אשר נקנו באתרים בחו“ל.

עוד נקודה חשובה, כדאי לבצע מראש רישום לאתרים ולוודא שהם מבצעים משלוחים לישראל. במידה והם אינם מבצעים, תוכלו להיעזר בחברות המספקות כתובת מקומית בארצות הברית.

 

תגובות

מומלצים