מגיעים לפתרון ביחד: לא מתפשרים על משרד חקירות

הנה שירות שלא חשבתם שתצטרכו לצרוך אי פעם בחייכם – חקירה פרטית. זה בכלל משהו שקורה רק בסרטים ועדיין אין לכם מושג איך נקלעתם לסיטואציה הזו.

30.09.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מגיעים לפתרון ביחד: לא מתפשרים על משרד חקירות

 

ובכן, הסירו דאגה מלבכם; משרד חקירות תפקידו לעזור לכם לצאת מהבוץ שעד עכשיו אתם לא כל כך מצליחים להבין מי, מה, או איך בכלל הצלחתם להיקלע אליו.

איך בוחרים משרד חקירות מקצועי

בדרך כלל כשאנו זקוקים לשירות חדש שעדיין לא יצא לנו לצרוך, הדבר הראשון שנעשה יהיה לחפש המלצות מחברים ומשפחה. העניין הוא שלרוב ובעיקר כשמדובר במציאת משרד חקירות ייתכן שדווקא תוותרו על פנייה לאנשים שמכירים אתכם. אולי תעדיפו לשמור על פרופיל נמוך ודווקא לשמור לעצמכם. ובכן, לגיטימי מאוד ובכל זאת! נשאלת השאלה איך אתם אמורים למצוא משרד מקצועי ומעולה?

  • משרד מורשה – הדבר החשוב ביותר הוא לבחור משרד מורשה, שזו בפני עצמה משימה לא פשוטה. בענף החקירות הפרטיות קיימים כל כך הרבה חוקרים ומשרדים, כל אחד מתיימר להיות הטוב ביותר ובסופו של דבר מתגלה כי בסך הכל מדובר בשרלטנים שהחליטו לנצל אדם חסר אונים שזקוק לסיוע בכל מחיר. בקשו לראות רישיונות והסמכות המעידים על המקצועיות של המשרד.
  • עובדים על פי חוק – חשוב להבין, ראיות שנאספות בדרכים לא חוקיות ייפסלו לרוב בבית המשפט, ובמקרה הגרוע יותר תהיה להן השלכה חמורה מאוד כלפיכם. אחד הדברים המרתיחים ביותר הוא העובדה שראיות שנאספו בעבודה קשה, יסבו נזק במקום לסייע למצב. הקפידו לבחור במשרד חקירות המתנהל בהתאם לחוק!
  • כמה זה עולה? – ככל שהחקירה מתקדמת, צצים מחירים שונים ומשונים הקשורות להתפתחויות שונות בתהליך, מחירים וחיובים שעליהם לא דובר בשיחת הפתיחה. בקשו מהחוקר הפרטי פירוט של עלויות לשעה, עדות בבית המשפט, הוצאות מודיעין, מחיר לק"מ ועוד.
  • לכו עם האינטואיצייה שלכם – משרד חקירות שייבחר להמשיך אתכם את התהליך, יפקיד את התיק שלכם בידיו של אחד החוקרים הפרטיים המצוינים המועסקים בו. אם אינכם מרגישים מספיק בנוח ואתם יודעים שקיים אדם נוסף שמתעסק בתחום אליו משתייך התיק שלכם, בקשו להיפגש גם איתו. חשוב מאוד לעבוד מול אדם שאתם מרגישים בנוח איתו, לפתוח מולו את כל הצרות, הסיפורים והראיות שיעזרו לו לפענח את התעלומה ולעזור לכם.

כמה רחוק אתם מעוניינים להגיע?

דבר נוסף שיש לתת עליו את הדעת הוא המיקום של משרד חקירות שבחרתם. בדרך כלל רוב החוקרים עובדים במרבית חלקי הארץ כך שזה לא ממש משנה מבחינה זו, אלא רק עבור הפגישות הפרונטליות. חישבו האם ביכלתכם לנסוע מרחק גדול עבור החוקר הפרטי שלכם, וזכרו שלרוב – זה שווה את זה. בין אם מדובר בביצוע חקירה כלכלית או חקירה מודיעינית, זה לא משנה; מה שחשוב הוא שבסופו של דבר תגיעו לאמת בצורה חוקית ומקצועית.

 

תגובות

מומלצים