מדוע חשוב לבחור דווקא חשמלאים מוסמכים

מה היינו עושים בלי החשמל הזורם סביבנו? רק תחשבו על חיים ללא חימום פשוט בלחיצת כפתור, ללא נורות חשמל או דוד חשמל שדואג לנו למים חמים.

08.01.2021 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מדוע חשוב לבחור דווקא חשמלאים מוסמכים

 

בעיקר בימים בהם צריכת החשמל עולה בשל העובדה שכולנו כמעט ולא יוצאים מהבית, עולה גם הצורך להזמין חשמלאים מוסמכים שכן מספר התקלות ברחבי הארץ מטפס.

באילו מקרים נזמין חשמלאים מוסמכים

אם מדובר לדוגמא בקצר פשוט, אין כל צורך ליצור קשר עם חשמלאים מוסמכים מכיוון שניתן פשוט להחליף את המכשיר החשמלי הבעייתי – לכבות את החשמל בבית ולאט לאט, להרים את המתגים בארון החשמל עד שמצליחים לעלות על המכשיר המקצר. אם מדובר בנושא מעט יותר מתוסבך, זה כבר סיפור אחר. ישנם כמה מקרים הדורשים התערבות של איש מקצוע מוסמך:

  • שדרוג המערכת – אחד הגורמים העיקריים לבעיות חשמל, הוא עומס על המערכת. בכדי להוריד את הלחץ, ניתן לשדרג את המערכת לתלת פאזי המאפשרת למתח גבוה יותר לזרום במערכת. בדרך זו, מכשירי חשמל רבים יותר יוכלו לעבוד במקביל מבלי שאחד מהם יקרוס.
  • שיפוצים – עברתם לדירה חדשה? החלטתם לשפץ את הבית הנוכחי? סביר מאוד לחשוב שמכשירים שונים יעברו מקום. בהתאם לשינויים, יש למקם נקודות חשמל חדשות בהתאם לצרכים והדרישות שלכם, משימה שרק חשמלאי מוסמך יוכל לבצע. הדבר נכון גם לגבי התקנת גופי תאורה חדשים, ונקודות חשמל עבור דוד חשמלי או תריסים, שינוי מיקום של ארון החשמל ועוד.

בדרך כלל, בתקופות רגילות, העומס בזרימת החשמל עולה בעיקר בימים הכי קרים בחורף או בימים הכי חמים בקיץ בהם תנורים ומזגנים פועלים במשך שעות ארוכות בכל בתי האב בישראל. מקרים של קצרים ועומסי יתר הם נפוצים במיוחד בתקופה זו, כך חשמלאי באשדוד חיפה, ועד אילת – כולם הופכים מבוקשים יותר מהרגיל.

מדוע יש לבחור דווקא בחשמלאי מוסמך?

חשמלאים מוסמכים הם הרבה מעבר לבעלי שם-תואר שגורם להם להישמע מקצועיים יותר, הם חשמלאים שעברו הסמכות שונות שמעניקות להם את האפשרות לפתור מגוון רחב יותר של בעיות מסובכות מאשר חשמלאים ברמות אחרות. לדוגמא, חשמלאים ראשיים מורשים יוכלו אף לעסוק בתחומים נוספים על אלו בהם עוסקים החשמלאים המוסמכים.

מובן שלא בכל המקרים יש צורך לפנות לגורם המוסמך ביותר; נסו להבין מה הבעיה ובהתאם לכך לפנות לאיש המקצוע המתאים ביותר לטיפול בבעיה. מובן שיש לעקוב אחר המלצות וביקורות, על מנת לוודא שאתם בוחרים אדם בעל וותק, ניסיון וידע.

 

תגובות

מומלצים