מה אתם חייבים לדעת על קידום בגוגל?

​​​​​​​כולם מדברים על זה בכל פינה ולכן ברור מדוע גם אתם, כמו אחרים, שמעתם לא פעם את המושג קידום בגוגל. יחד עם זאת, האם עצרתם לחשוב פעם במה דברים אמורים, או למה זה כל כך חשוב?

20.11.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מה אתם חייבים לדעת על קידום בגוגל?

 

העניין הוא שהיום יש אינפלציה אדירה באתרי אינטרנט שונים, ולכן נשאלת השאלה: למה אתר מסוים עולה לפני אתרים אחרים בחיפוש מילות המפתח בגוגל? התשובה לכך פשוטה: כי באותו אתר השקיעו בנושא הקידום. במילים אחרות, קידום שנעשה בגוגל זו למעשה ההשקעה של בעל האתר בהעלאת אותו אתר אל ראש תוצאות החיפוש של גוגל. זה חשוב כי המחקרים הרבים שנעשו בתחום מצביעים על כך שהגולשים נכנסים רק לאתרים הראשונים שמנוע החיפוש מציג בפניהם. לכן, כל מי שיש לו אתר, שואף להופיע בין אותן תוצאות חיפוש ראשונות.

 

איך כדאי לעשות קידום בגוגל?

 

אם גם לכם יש אתר אינטרנט ואתם רוצים שהלקוחות הפוטנציאלים שלכם יראו אותו ובסופו של דבר יפנו אליכם דרך האתר, אתם לא לבד. למעשה, זו השאיפה של כל מי שטרח ובנה אתר אונליין, אך מצד שני, זה לא כל כך פשוט. לכן חשוב להבין שכאשר מדברים על קידום שנעשה בגוגל, מדברים על עבודה שאי אפשר לעשות ככה סתם, אלא צריך בה הרבה מאוד ידע וניסיון. משמעות הדברים היא שאם אתם באמת רוצים לראות את פירות ההשקעה שלכם, קידום בגוגל זה לא בדיוק משהו שכדאי לכם לעשות לבד. ההפך הוא הנכון, כי אם תפנו אל אנשי המקצוע הכי טובים שיש, הם יוכלו לעשות עבודה מקצועית, מדויקת וכזאת שבאמת תוביל לתוצאות הרצויות. זה לא במקרה שיש היום כל כך הרבה חברות של קידום אתרים בגוגל, כך שאם גם אתם רוצים להתקדם ולגדול, כדאי שתבחרו חברה מובילה שתעזור לכם בנושא הזה.

 

כמה צריך להשקיע בקידום האתר בגוגל?

 

בין אם אתם חושבים על קידום בגוגל שיכלול את קידום האתר שלכם ישירות ובין אם אתם חושבים על קידום בפייסבוק, חשוב להבין שמדובר גם על הוצאה כלכלית שאינה זניחה. אומנם זה נכון שהאינטרנט הוא כלי השיווק להמונים, וזה אומר שכל לקוח יוכל להחליט כמה להשקיע בקידום האתר שלו ומתי להפסיק, אך חשוב להבין שההוצאה אינה קטנה לעיתים. מצד שני, הניסיון בשטח מוכיח שכאשר האתר מגיע אל ראש תוצאות החיפוש, עוד ועוד אנשים נכנסים אליו וכך למעשה מחזירים את ההשקעה במהירות. אם חשוב לכם לקבל את השירות הכי טוב שאפשר בתחום הקידום ולא לשלם על כך יותר מידי, רצוי שתשקיעו כמה רגעים גם בהשוואת מחירים. פנו אל מספר חברות קידום טובות, הציגו בפניהן את הדרישות שלכם ותוכלו לקבל הצעות מחיר שחלק מהן תהיינה רלוונטיות ואטרקטיביות יותר מאחרות, אז למה אתם מחכים?

 

תגובות

מומלצים