מה חשוב לדעת על הובלות דירה בחיפה?

אזור הצפון מושך אנשים רבים להעתיק אליו את מגוריהם, כך שחיפה זוכה לרבים מהם שעוברים אליה בגלל איכות החיים. הובלות דירה רבות נעשות גם באזורים הכפריים והפרברים שמקיפים אותה, וזה ידוע לכל מי שמוביל באזור הזה הרבה.

14.05.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מה חשוב לדעת על הובלות דירה בחיפה?

PIXABAY

 

לפי נתוני חברת הובלות בוריס ומיכאל, ההובלות נעשות בכל ימות השנה ולכל האזורים המבוקשים שהם בדרך כלל אזורים שמציעים איכות חיים משופרת למי שרוצה ליהנות מכך. מחירים של הובלה קטנה בחיפה נקבעים לפי הביקוש למקומות אלה, משום שבחיפה ובצפון יש מקומות שנחשבים נגישים פחות בגלל תנאים גיאוגרפיים. כשאתם מבקשים הצעת מחיר, אם כך, קחו בחשבון שהריחוק הגיאוגרפי וגם המיקום הפיזי ישפיעו על המחיר.

מה קובע מחיר הובלה?

בכל בניין או בית יש פרמטרים משלו שקובעים את מחיר ההובלה אליו או ממנו, ולפיהם תדעו למה אתם צריכים לצפות. אם אתם מובילים דירה בתוך חיפה זה בוודאי לא יהיה יקר יותר מאשר לצאת ממנה לאזור אחר, אבל קחו בחשבון שיש גם שיקולים כמו עלייה וירידה במורדות הכרמל, עד כמה נגיש הבניין שלכם למשאית ומה עוד צריך לעשות כדי להוביל מכם את התכולה. אם מדובר ברב קומות שרק מנוף יוכל לעשות את העבודה, יש להוסיף את המחיר להצעת המחיר הכוללת. זה יכול להיות רק מנוף שיוכל להתמודד עם בניין כזה, וזה יכול להיות צוות מובילים שיסתדר יפה מאוד במדרגות בבניין בלי מעלית, כל עוד אתם לא גרים בקומה גבוהה מאוד.

הצעת מחיר להובלה בחיפה

הצעת מחיר להובלה בחיפה כוללת לא רק כתובת, אלא גם את היקף התכולה. יכול להיות שנדמה לכם שהתכולה נחשבת למחיר הובלה קטנה, אבל תגלו שזאת דירה סטנדרטית מאוד. המובילים ירצו לדעת מכם בכמה חדרים מדובר, באיזו קומה אתם גרים, לאיזו קומה אתם עוברים, האם יש מעלית, האם יש בעיות גישה מיוחדות, האם יש פריטים מיוחדים שהם גדולים מהרגיל, כמו טלוויזיה ענקית או פסנתר. שימו לב שאתם צריכים להיות קשובים יותר לצורך להוביל פריטים מסוימים בצורה אחרת מהרגיל. אם יש צורך במנוף בקשו אותו כדי להיות רגועים שזה מובל כמו שצריך.

שירותי אריזה ופירוק

חלק מהמחיר של הובלה כולל גם שירותים נוספים שאתם יכולים לבקש מהמובילים. אפשר לבקש אריזה וזה לפעמים הרבה יותר טוב מהאריזה שלכם. אם אינכם יכולים להשתלט על זה תנו להם לארוז. הם עושים את זה מהר ומבלי להתעכב יותר מדי על הפריטים, כך שלהם זה באמת הרבה יותר קל ונטול מטענים רגשיים. כמו כן, קחו בחשבון שיש רהיטים שיש לפרק ולהרכיב, ולכן זה דורש תוספת מחיר. יש כמובן רהיטים שלא כדאי לפרק משום שהם זולים ולא יציבים, ועדיף כבר להשאירם שם. אבל אם יש לכם פריט משמעותי שאתם רוצים, קחו בחשבון שרק פירוק והרכבה באים בחשבון כדי להוביל אותו.

 

תגובות

מומלצים