מחפשים דירות למכירה בפרדס חנה? כאן תמצאו את כל המידע לקבלת החלטה נבונה

בוודאי שמעתם על פרדס חנה לא מעט ואתם יודעים שמדובר באזור נחשק, מגוון ומבוקש. ולכן אם אתם מחפשים דירות למכירה בפרדס חנה, חשוב שתתנהלו בחכמה ותיעזרו באנשי מקצוע מתאימים שיכוונו אתכם אל העסקה הכדאית ביותר.

28.05.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מחפשים דירות למכירה בפרדס חנה? כאן תמצאו את כל המידע לקבלת החלטה נבונה

depositphotos.com

 

ככל שתקבלו ידע רחב יותר לגבי הנכס וסביבת המגורים ותיעזרו בגורם מקצועי שינהל עבורכם משא ומתן בלתי מתפשר, תוכלו למצוא את המקום המתאים ביותר לצרכים האישיים, מבלי לספוג הפסדים כספיים.

כמה עובדות מעניינות על פרדס חנה:

המושבה פרדס חנה הוקמה בשנת 1929 ועם השנים סופחו אליה היישובים: כרכור, נווה אפרים, תל שלום ומחנה 80. במושבה פעל גרעין איכותי שיכול היה להשקיע ביישוב באותם ימים ולהגדיל בצורה מושכלת ומפותחת את שטחיו. גם היום תוכלו לחוות את הצביון הכפרי, הנעים והשקט של המושבה הודות למטעים הרבים שמקיפים אותה. 

היישוב פתח את שעריו מהרגע הראשון לכל העולים ולכן ההרמוניה במקום טובה. כ-35,000 תושבים חיים כאן כיום, מעדות ותרבויות שונות, חילוניים ודתיים כאחד. בחיפוש אחר דירות למכירה בפרדס חנה, תגלו שלצד החיים הנעימים, מתקיימת גם רמת השתכרות חודשית ממוצעת הגבוהה באלף שקלים מהממוצע הארצי.

מגורים אטרקטיביים, נוחים ומגוונים

מרכז המושבה מציע מגורים שלווים לצד מתחם פנאי וקניות מקומי. תמצאו כאן חיי קהילה מגוונים אך ללא צפיפות פיזית, נגישות מלאה לכל המוסדות והשירותים המקומיים וגם אופי בנייה מעורב, הכולל וילות עם גינה לצד בניינים של 4-5 קומות. למי שמעוניין בדירות למכירה בפרדס חנה בשכונת המרכז, נספר גם שהאוכלוסייה כאן מגוונת במיוחד וכוללת את כל קשת המגזרים, הגילאים והסטטוס המשפחתי: פנסיונרים לצד משפחות צעירות, הייטקיסטים לצד חקלאים, אזרחים וותיקים לצד בני נוער ועוד.

שירותי הקהילה והקרבה לערים נוספות

אחת הסיבות לביקוש המדהים עבור דירות למכירה בפרדס חנה, היא מגוון השירותים הקהילתיים, המקומיים והאזורים: בתוך המושבה ישנם גני ילדים, בתי ספר, תיכון ותיכון חקלאי. במושבה פועלים תנועות נוער ומרכזים קהילתיים, סניפי קופות החולים, ספרייה מקומית, אמפיתאטרון, מרכז לאמנויות הבמה, מגרשי ספורט ומתחם דיור מוגן. קיימים מספר בתי כנסת ושני מקוואות. בנוסף נהנים התושבים ממיקום אסטרטגי במיוחד, בסמיכות לעיר חדרה ובקרבה גבוהה לערים נוספות כמו בנימינה וקיסריה. התעסוקה בערים מפותחת מאוד ומספקת שפע הזדמנויות מכל תחום. ניתן להגיע לכל אחת מהערים וגם מעבר להן דרך הכבישים המרכזיים וליהנות מתחבורה ציבורית מפותחת הכוללת תחנת רכבת מקומית ואוטובוסים לכל הכיוונים בתדירות גבוהה.

הזדמנויות טובות למשקיעים

עבור מי מכם שמחפשים דירות למכירה בפרדס חנה לטובת השקעה, כדאי לדעת שהתשואה ביישוב היא מהגבוהות בישראל. תושבים רבים מהמרכז הבינו שעל מנת ליצור עסקאות משתלמות יותר, עליהם להתרחק ממעגל הקרבה הראשוני לתל אביב רבתי ולפנות למקום קרוב יחסית, עם איכות חיים יציבה וסביבת מחייה טובה ונעימה. זוהי הסיבה שכמות ההשקעות במקום גבוהה במיוחד, לצד ביקוש גבוה למגורים קבועים במושבה. ניתן להשכיר נכס של 4 חדרים תמורת 4,000-5,000 ₪ בחודש. עבור בית של כחצי דונם, ניתן לגבות כ-6,500 ₪ בחודש. אם הבית כולל משק עזר, עלותו תוכל להגיע גם ל-7,500 ₪ מידי חודש.

חיפוש דירות למכירה בפרדס חנה? רק אצל הטובים ביותר

כדי ליהנות מרכישה מוצלחת שתטיב עמכם ועם כל הצרכים שהמגורים במושבה יוכלו לענות עליהם, רצוי שלא למצוא דירות למכירה בפרדס חנה באופן עצמאי. מתווכי הנדל"ן שמודעים היטב לשוק הדירות, התעריפים, מאפייני החיים ודרכי קבלת ההחלטות של התושבים, יוכלו למנוע הוצאות מיותרות ולספק לכם מכירה חלקה תוך ניהול מו"מ פרקטי בין הצדדים. בזכות הידע המקצועי של משרד התיווך "אין כמו בבית", תוכלו להגשים כל מטרה שהגדרתם במציאת הנכס ולממש ממנו את מלוא הציפיות שלכם.

 

תגובות

מומלצים