מחפשים מתנה לחג?

אין דבר נעים יותר מקבלת מתנה. בימי הולדת, בימי נישואין או רק כדי להראות שאתם אוהבים מישהו, מתנות מעניקות תחושה ציפייה, התחדשות ובמיוחד בתקופות החגים. כמה פעמים התארחתם וחשבתם, מה כדאי לקנות למארחים?

18.01.2021 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מחפשים מתנה לחג?

צילום: freepik

 

האם כדאי שוב להביא יין, פרחים, סט אירוח או שוקולדים? אלו מתנות פופולאריות שאנשים רבים לא מוותרים עליהם, אבל כיום ניתן להשקיע קצת יותר מחשבה ולהעניק מתנות שימושיות לחגים, הכל תלוי בתקציב שאתם מייעדים למתנה.

כדי לקנות מתנות לחגים יש להתייחס למספר שאלות. למי אתם מעוניינים לקנות את המתנה? מה התקציב לקניית המתנה? היכן כדאי לקנות את המתנה? קיימות אפשרויות רבות לרכישת מתנה ובמאמר זה תוכלו לקבל רעיונות וגם לקבל נקודת מבט שונה על קניית מתנה לחג.

קנו מתנה שתתאים לאופי החג

סוג מתנה כזה, מקשר באופן אוטומטי את המתנה לחג אותו חוגגים. לדוגמא, אם אתם מעוניינים לרכוש מתנה לחג שבועות, אופציה טובה למתנה היא ערכה להכנת פסטה או מכונת פסטה ביתית. חג השבועות מתקשר לפסטה על כל גווניה וטעמיה, לכן ערכה להכנת פסטה הכוללת בתוכה כמה סוגי פסטות מקמחים מיוחדים או מכשיר להכנת פסטה יכולה להיות רעיון מצויין. המתנות הללו הן גם מאוד שימושיות וגם יש להן קשר ישיר לחג שנחגג.

קנו מתנה בתקציב המתאים לכם

צמד המילים ''מתנה לחג'' כולל בתוכו אלפי אפשרויות. מתנה לחג יכולה להיות בתקציב גבוה כמו מכשיר חשמלי, פריט אופנתי, פריט עיצובי, או מוצרי טקסטיל לבית וגם יכולה מתנה בתקציב נמוך כמו עזרי מטבח שימושיים או כלים דקורטיביים להגשה.

לפני שרוכשים את המתנה, כדאי מאוד להגדיר את התקציב אותו אתם מייעדים לרכישה, כך שבעת הביקור בחנות, לא תצטרכו להתחיל להתלבט ולהתחבט. חפשו רעיונות ברשת לפי התקציב שייעדתם למתנה, לא תמיד תצטרכו להגיע באופן פיזי לחנות ולרכוש, תוכלו להזמין את המתנה אונליין.

לאחר שתגדירו את התקציב, נסו למצוא את המתנה שתעניק למקבל המתנה את הערך הגבוה ביותר – מתנה כזו תגרום להם להעריך אתכם יותר. אם בכל זאת אתם מתקשים לבחור מתנה, ניתן לרכוש מתנה כתווי קנייה למספר חנויות מוכרות, כך שאין צורך להתעסק עם מתנות לא מתאימות למארח.

שימושיות זה שם המשחק!

קנו מתנה פרקטית, נסו ''לקלוע'' לטעם המארח, כדאי לדאוג שהמתנה תהיה שימושית, כך שהמארח יוכל להשתמש בה ולמצות ממנה את הטוב ביותר. אם אתם מכירים היטב את המארח תוכלו בקלות להתאים להם מתנות שימושיות לפי טעמו, אך אם לא, זה לא נורא. קיימות אפשרויות רבות למתנות שימושיות כלליות שיכולות להתאים, מסכין מטבח,  דרך רמקול קריוקי, סט כלים ועד למקרן קול.

ברוב המקרים, מארחים בחג לא מצפים למתנות מעבר ליין\שוברי קנייה\עציץ ולכן כל מתנה שבה הושקעה מחשבה רבה יותר הנוגעת למאפייניו של מקבל המתנה, תסב נחת רבה יותר ושמחה.

 

תגובות

מומלצים