מטפלים בסתימות ביוב אחת ולתמיד

סתימות ביוב הן אולי אחד המטרדים הרציניים יותר הקיימים. לא זו בלבד שמדובר במטרד מתמשך הכולל ריח בלתי נעים ומים דלוחים שעולים מן הביוב ומציפים את חדרי המדרגות, אלא שמדובר בנזק תברואתי לכל דבר ועניין, למרבה המזל, הטכנולוגיות המשוכללות של היום מאפשרות להתגבר על סתימות הביוב, לאתר אותן ולטפל בהן במהירות.

19.05.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מטפלים בסתימות ביוב אחת ולתמיד

PIXABAY

 

מה גורם לסתימות ביוב ואיך מטפלים בהן?

סתימות ביוב יכולות להיגרם מסיבות שונות. הן נפוצות במיוחד במקרים שבהם יש צנרת משותפת בבנייני דירות או בנייני משרדים. במצב זה חומרים רבים עוברים מדי יום ביומו בצנרת הביוב, והם כוללים פסולת אורגנית, ניירות, חומרי מזון, שומנים אורגניים, תחבושות היגייניות ועוד. וזה עוד לא הכול. על הצנרת מאיימים גם אויבים מבחוץ כמו פירות רקובים, גוויות של מכרסמים והעיקר – שורשי העצים המנקבים את הצנרת. אחת השיטות המתקדמות יותר לטיפול בסתימות היא צילום קווי ביוב בעזרת ציוד מתקדם המתבצע על ידי אנשי מקצוע המתמחים בכך.

צילום קווי ביוב מתבצע תוך שימוש בשתי שיטות עיקריות. השיטה הראשונה היא שימוש בעזרת מצלמות מיוחדות המצוידות בסיב אופטי. המצלמות האלה מוחדרות אל צנרת הביוב ומצלמות. בזכותן אפשר לאתר את נזקי הצנרת ואת מיקום הסתימה. השיטה השנייה היא שימוש במצלמות רובוטיות. מצלמות אלה נשלטות מרחוק על ידי המפעיל ויכולות לאתר סימני שחיקת צנרת ולספק מידע על קווי הביוב. מדובר באחת השיטות המתקדמות יותר נכון להיום.

מה עושים לאחר הצילום?

בסיום צילום קווי הביוב מחליטים אנשי המקצוע כיצד לפעול הלאה. במקרה שבו מתגלה סתימה, מחליטים אנשי המקצוע אם לבצע שטיפת קווי ביוב, פתיחת סתימה בלחץ מים גבוה או להשתמש בביובית לצורך שאיבת הסתימה. לאחר מכן, מבצעים צילום קווי ביוב פעם נוספת על מנת לראות אם יש צורך לתקן את הצנרת. זאת משום שכל צנרת טובה עשויה להישחק לאורך השנים.

מתי מבצעים שאיבת הצפות

שירותי אינסטלציה כוללים לא רק צילום קווי ביוב, אלא גם שאיבת הצפות. עם בואם של גשמים חזקים, מקומות כמו חניונים או בתים פרטיים מועדים לפורענות ועלולים להיות מוצפים. חברה מקצועית מגיעה עם אמצעי שאיבה משוכלל כדי להציל את המצב ולמנוע את הנזק התברואתי הבא.

כמה עולה טיפול תקלה בביוב?

עלות הטיפול בביוב משתנה בהתאם לנזקים שנגרמו לו ולמצבה של הצנרת. לדוגמה, פתיחת סתימת ביוב יכולה לעלות כ-500 שקלים, בעוד מחיר ביצוע עבודות רובוטיות לצורך תיקון הצנרת יכול להגיע ל-2,000 שקלים, בהתאם לנזק שנעשה לצנרת ולעבודה שיש לבצע. המרכז לביובית ושאיבות מציע לכם מגוון רחב של שירותים, לפי הצורך. צפו במחירים באתר והתרשמו מהשירות האפקטיבי המלווה במיטב הטכנולוגיה בתחום האינסטלציה. אז אם יש לכם סתימה בביוב ואתם מבחינים בכך שהוא עולה על גדותיו, אתם מוזמנים לפנות לחברה הזמינה 24 שעות ביממה.

 

תגובות

מומלצים