מסיכות רב פעמיות – מה חשוב לדעת עליהן?

התקופה האחרונה איתה אנו נאלצים להתמודד מביאה עימה המון קשיים ואתגרים שנחתו עלינו "כרעם ביום בהיר", ההגבלות על היציאה מהבית והתקנות החדשות להתנהלות במרחב הציבורי, יצרו מצב חדש בו אנו מחוייבים לחבוש מסיכה בכל זמן נתון כשאנחנו מחוץ לבית על מנת להגן על הבריאות שלנו ועל בריאות הסובבים אותנו.

25.12.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מסיכות רב פעמיות – מה חשוב לדעת עליהן?

 

מסיכות רב פעמיות הן פתרון מעולה להתמגנות מקסימלית מול המגיפה ולה יתרונות רבים עליהם נפרט בהמשך. איכות המסיכות חייבת להיות גבוהה ואין להקל בכך ראש ולהיכנע לרכישת מסיכות פשוטות וזולות מהסיבה הפשוטה שהן אינן משיגות את המטרה שלשמה אנו חובשים אותן והיא – הגנה על הבריאות שלנו.

מהם היתרונות בחבישת מסיכות רב פעמיות?

ניתן לחשוב שמסיכות רב פעמיות הן מוצר די פשוט, הרי שמדובר בחתיכת בד שנתפרה לצורה של מסיכה. אך אין זה מדויק. מסיכה רב פעמית חייבת להיות תקינה ואיכותית על מנת לאפשר הגנה מקסימלית כל זמן שהיא על הפנים שלנו. יש שיעדיפו להכין אותה בעצמם באמצעות שאריות בדים, סדינים או אפילו בגדים שאין בהם צורך. אך העובדה היא שהתנאי למיגון מיטבי יהיה אם המסיכה תעמוד בתקן שהוציא משרד הבריאות. על המסיכה להיות מבד כותנה איכותי, תפור היטב, סימטרי, מותאם לגודל הפנים וסימטרי. בהנחה שתנאים אלה מתקיימים, ניתן יהיה ליהנות מהיתרונות שיש למסיכות רב פעמיות להציע:  

  • נוחות – זהו פרמטר חשוב מאוד בחבישת מסיכה, במיוחד עבור אנשים שנאלצים לחבוש מסיכה שעות רבות במהלך היום. תחושת הבד על הפנים במקרים רבים תהיה נוחה ונעימה יותר ממסיכות חד פעמיות.
  • מיגון מקסימאלי – מסיכה רב פעמית איכותית תשיג עבורנו את המיגון הטוב ביותר כל זמן שאנו חובשים אותה על הפה והאף ובהנחה שהיא תפורה למידותנו.
  • חסכון כלכלי – עצם היכולת שלנו להשתמש בה שוב ושוב, לאחר שהקפדנו לכבס אותה ולהחליף לפי צורך כמובן, מורידה מאיתנו את הצורך לרכוש מדי כמה ימים מסיכות חדשות ולדאוג לחדש את המלאי.
  • מגוון עיצובים – לאורך התקופה בה אנו משתמשים במסיכות, ניתן למצוא בכל מקום מסיכות רב פעמיות מעוצבות במגוון הדפסים וצבעים. המסיכות הרב פעמיות המגיעות בשלל צבעים והדפסים אופנתיים הפכו להיות מצרך מבוקש עבור לא מעט אנשים המחפשים ליצור עניין גם כשמדובר במסיכה שמטרתה העיקרית היא הגנה על הבריאות.

איך נדע מאיפה לרכוש מסיכות רב פעמיות?

כמו שכבר צוין, כשמדובר במסיכה רב פעמית יש לוודא שהיא איכותית ותקינה על מנת שנוכל להתמגן באופן מיטבי. במציאות של היום, מסיכות רב פעמיות מוצעות כמעט בכל מקום, במחירים שונים ובדוגמאות שונות. על כן חשוב לוודא שאתם רוכשים את המסיכה במקום שמקפיד קודם כל על איכות. זאת לצד מחירים נוחים ואטרקטיביים. בדיקה זו הינה הכרחית וחשובה להשגת המטרה העיקרית והיא -שמירה על בריאותנו.

 

 

תגובות

מומלצים