מתכננים יום הולדת מושלם? 6 טיפים לחוגגים

איך מפתיעים ילדי יום הולדת? איזה מתנות אפשר לבחור ליום הולדת עגול? וכיצד אפשר לארגן בר או בת מצווה מושלמת? אם אתם רוצים לתכנן עבור מי שאתם אוהבים חגיגה יוצאת דופן - כדאי שתשימו לב לכמה טיפים טובים לארגון מסיבה בלתי נשכחת:

06.08.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מתכננים יום הולדת מושלם? 6 טיפים לחוגגים

 

בחרו מתנה מפתיעה במיוחד

במידה ואתם חוגגים יומולדת עגול לאדם קרוב כמו להורה, לבן או בת הזוג, לילד שלכם שהגיע לגיל 30 וכולי - כדאי להשקיע במתנה. בחרו מתנה שיש לה ערך כמו יום פינוק זוגי, או קורס או סדנא בתחום שהאדם מביע בו התעניינות.

העניקו יום כיף אטרקטיבי, ואם יש לכך תקציב לכך: בחרו בחופשה מדהימה באחד מהיעדים הנחשקים של אירופה. אחד הרעיונות הנפלאים למתנה הוא טיול לאיטליה הכולל סיורים מודרכים ברומא. רומא היא בירת תרבות אירופאית שכולם ישמחו לבקר בה בעוד שסיור מודרך הוא חלק בלתי נפרד מחופשה חלומית ומעניינת.

אטרקציות לימי הולדת

ימי הולדת בשנים האחרונות נחגגים תוך שילוב אטרקציה מסוימת בחגיגה. בכך אפשר לבחור בקונסולות משחקים לחוגגים, בתאי צילום שמפיקים תמונות משעשעות, מפעילים לימי הולדת, דוכנים מעניינים, ושאר אטרקציות.

בלוחות העוסקים באיתור ספקים לאירועים תוכלו למצוא המלצות ופרטים אודות הפעלות לילדים, הפעלות למבוגרים, פרטים על מפעילים וחברות המפיקות מסיבות ואירועים ושאר שירותים שיספקו לכם אטרקציה ופעילות מושלמת.

בין היתר ניתן להזמין פעילויות כמו לייזר טאג שמשחקים בחצר הבית או חדרי בריחה שמקימים במקום. עוד אפשר להזמין סטנדאפיסט ליום הולדת למבוגרים, או לארגן מסיבה מפנקת באוהלים.

התמקדו בחוגגים

לעיתים יום הולדת הופך לאירוע גדול שבו מי שחוגג את יומו הגדול נשכח קצת מאחור. לכן חשוב לא לשכוח את החוגגים ולתת להם במה לשירה, ריקוד, נשיאת נאום קצר כמו הרגשה כי הם נמצאים במרכז.

הכינו מצגת, שיר או אלבום תמונות

כדי למקד את תשומת הלב במי שיש לו יומולדת מומלץ להכין יצירה כלשהי ששמה עליו את הדגש. הכינו מצגת מצחיקה, אלבום תמונות שאפשר לדפדף בו, או ספר חתימות עם אנקדוטות ותמונות מחייו.

מוזיקה טובה

במסיבה שלכם דרושה מוזיקה טובה המתאימה לקהל היעד. עבור בת או בר מצווה אפשר לבחור שירים עכשוויים ולשתף את הילדים בבחירת הפלייליסט. עבור מבוגרים תתאים מוזיקת קלה של ג'אז או פסנתר. עם המשך הערב מוזיקת מיינסטרים טובה. היעזרו בפלייליסט של תחנות רדיו טובות כדי לבחור את המוזיקה המתאימה

כיבוד מתאים

לכל מסיבה מתאים כיבוד או אוכל מסוג שונה. לדוגמא: עבור בר או בת מצווה או יום הולדת של ילדים יתאם אוכל קליל כמו פיצות, המבורגר או אפילו סנדוויצ'ים ואוכל קל. לאירועים בישיבה בחרו קייטרינג לאירועים שיגישו ארוחת 3 מנות. פינגר פוד מתאים למסיבת ריקודים. התאמה של הכיבוד ושאר פרטים מאוד חשובה לאירוע מוצלח. בהצלחה!

אם אתם מחפשים מורה דרך מורשה חברת טי אמו רומא תיקח אתכם לחוויה שלא תשכחו לעולם :)

 

תגובות

מומלצים