סן כרמל ארוחות משפחתיות ממכרות

בסן כרמל ארוחות בריאות וטעימות, ארוחות לצמחוניים ולטבעוניים, כל מי שכבר ביקר במסעדת ובית קפה סן כרמל עוספיה המליץ לאחרים, הטעם, רמת האוכל, השירות והמחיר, משתלם לכולם, עכשיו שווה להגיע לארוחה משפחתית מפנקת בכל שעות היום והלילה.

21.08.2019 מאת: פורטל הכרמל והצפון
סן כרמל ארוחות משפחתיות ממכרות

 

סוף שבוע משפחתי מתחיל בסן כרמל, מסעדה ובית קפה בעוספיה, כביש ראשי, בהנהלת ספואן סאבא,מנות טעימות, ארוחות שף במגוון סגנונות, מאכלי טאבון, קפה טוב ומאפים טעימים מהמאפייה שבמסעדה, מחירים שמתאימים לכל כיס, צוות מקצועי וחייכני ושירות טופ.

סן כרמל טעם חדש בכרמל, מביאה איתה חוויה של שפע ואיכות, מנות מושקעות מזרחיות ומערביות ברמה הגבוהה ביותר, מאכלי טאבון אותנטיים ומיוחדים, ניקיון ואיכות, צוות מקצועי ושירות אדיב וחייכני.

כאשר אתם מחפשים להתפנק עם המשפחה והחברים באירועים מיוחדים, או לפנק את בן או בת הזוג בארוחה רומנטית, מסעדת סן כרמל בעוספיה היא הכתובת.

ארוחות שף שמעוררות את החושים, מנות מפנקות וטעימות, ארוחות שמשאירות טעם לעוד, קפה טוב ומאפים טעימים, צוות מקצועי שיודע לפנק אתכם בצורה הטובה ביותר ומבטיח לכם חוויה שתגרום לכם לחזור שוב.

בסן כרמל ממשיכים להרחיב את התפריט ולפנק בארוחות, מאכלי טאבון ומאפים חדשים, בנוסף למגוון הרחב של הסלטים.

בסן כרמל, פותחים בפניכם עולם של טעמים וניחוחות חדשים עם טעם של פעם, מנות שאתם אוהבים באווירה אותנטית, בילוי אמיתי לכל המשפחה.

בואו לבקר ותיהנו מחוויית האירוח אצלנו.

סן כרמל, פתוחים 24 שעות, כביש ראשי, עוספיה, טלפון  046014055

 

פורטל הכרמל

תגובות

מומלצים