עגילים - הדרך שלך ליצירת הופעה מוצלחת

עגילים הם דרך נהדרת לשדרג את המראה ואת ההופעה כולה, או להשלים את התלבושת, ולהוסיף ללוק, ולכן כדאי לבחור את העגילים שיתאימו ביותר למבנה הפנים, ויצרו איזון וצורה, על מנת להפוך את ההופעה למושלמת.

30.09.2021 מאת: פורטל הכרמל והצפון
עגילים - הדרך שלך ליצירת הופעה מוצלחת

unsplush

 

בחירה של עגילים יכולה להיות מסובכת לעיתים, מאחר וקיים מגוון לא קטן, במיוחד אם אתם מעוניינים לקנות עגילים כמתנה.

 

צמודים לאוזן או מתנדנדים וארוכים, חישוק גדול או קטן, אבן חן או עגיל פשוט, המגוון גדול, ולא תמיד פשוט לקלוע לטעם של האישה. חשוב מאוד להכיר היטב את הסגנון האישי, פרטי הלבוש וההעדפות האישיות לפני שרוכשים פריט יוקרה שכזה, אבל ברגע שעושים את הבחירה הנכונה, עגילים יכולים להיות פריט שימושי לשנים רבות.

 

קצת על ההיסטוריה של עגילים 

 

בטח הייתם חושבים כי עגילים היו פריט אופנתי ופופולארי בקרב נשים מאז ומעולם, אבל לא כך הדבר. עגילים היו דווקא פופולאריים בקרב המעמדות הגבוהים עד למאה הרביעית לספירה, ונחשבו פריט יוקרה שמראה על סטטוס ומעמד.

 

בתקופת ימי הביניים והרנסנס, השתנה מעט הצו האופנתי, ונשים העדיפו תסרוקות, צווארונים גבוהים וקישוטי שיער שונים, מה שגרם לאופנת העגילים לדעוך. לצד זאת, בתחילת המאה ה 17, נשים התחילו להסתובב פחות ופחות עם כיסויי ראש שונים, מה שגרם לאוזניים להיחשף שוב, והעגילים חזרו למרכז התמונה כפריט אופנתי ייחודי.

 

במהלך ימי הביניים ייצור העגילים נעשה בעיקר מחומרים יקרי ערך כמו: זהב או ברונזה, ולצידם שולבו אבני חן. בתחילת המאה ה 17, עם הקאמבק שעשו העגילים, טכניקת הליטוש והשיבוץ של אבני חן השתפרה פלאים, מה שהוביל גם לשיבוץ של יהלומים. מפתיע אולי לדעת כי גם בעת העתיקה עגילים היו פריט פופולארי בקרב נשים וגברים כאחד.

 

ההבדל העיקרי היה שעגילים באותה עת יוצרו מחומרים יקרים במיוחד, מה שהפך אותם להיות נחלתם של עשירים ובעלי מעמד בלבד, ואילו כיום המגוון רחב וגדול יותר, וניתן למצוא עגילים שנמכרים גם במחירים זולים יותר.  

 

בחירת עגילים בהתאמה למבנה הפנים 

 

הדרך הטובה ביותר לבחור עגילים שמתאימות לפנים, היא לבחור את העגיל שישלים את מבנה הפנים בצורה מתאימה.

 

במבנה פנים מלבני, כלומר פנים ארוכות וצרות, מומלץ שלא לבחור בעגילים ארוכים ונופלים. במקרה הזה עגילים קטנים וצמודים לאוזן יעשו את העבודה בצורה הטובה ביותר.

 

במבנה פנים עגול דווקא כדאי לשלב עגילים ארוכים או נופלים, אשר ישתלבו היטב במבנה, ותנו אשליה של פנים רזות וארוכות יותר.

 

במבנה פנים שנוטה לכיוון מרובע, מומלץ דווקא לשבור את הצורה ולענוד עגילי חישוק, או עגיל ארוך ונופל.

 

בעלי מבנה פנים אובליות הרוויחו מכל הכיוונים, מאחר וכמעט וכל סוג של עגילים יתאים במקרה הזה.

 

בנוסף להתאמת העגיל למבנה הפנים, חשוב מאוד גם לרכוש עגילים העשויים מתכות אצילות למי שאלרגי למתכות פשוטות. במקרים כאלו עגילי זהב הם אופציה מצוינת להבטיח כי העגיל יוקרתי, איכותי, עמיד לאורך זמן והיפואלרגני.

 

 

תגובות

מומלצים