עצות מנצחות לכתיבת ברכה ליום הולדת

שוב זה קורה לכם? הנה הגיע היום המיוחד הזה בשנה, בו אתם רוצים לברך מישהו שהוא יקר לכם לכבוד יום ההולדת, אבל המילים פשוט לא רוצות לצאת לכם על הדף (או על המסך)?

12.10.2021 מאת: פורטל הכרמל והצפון
עצות מנצחות לכתיבת ברכה ליום הולדת

 

אתם יודעים שאתם יכולים להסתפק ב"מזל טוב" המסורתי, נכון? נו באמת... לא בשביל זה נכנסתם לאתר העוסק בברכות ליום הולדת ולא בשביל זה נכנסתם למאמר הזה.

 

אין לכם בכלל מה לדאוג. אנחנו מבינים לחלוטין את הקושי שיש בכתיבת ברכה משובחת ליום הולדת, ויש מצב שנוכל לעזור לכם עם כמה טיפים קטנים שיוכלו לפתוח לכם את הצ'אקרות לקראת הברכה המושלמת שלכם. קדימה לעבודה!

 

כבר כתבו ברכות לפניכם...

 

כתיבת ברכה ליום הולדת ומשחק מחבואים שונים זה מזה בכך שלמי שכותב ברכה מותר קצת להציץ בברכות קודמות.

 

אולי תוכלו למצוא מתוך מגוון הברכות שיש, ברכה ליום הולדת שתיתן לכם את הרעיון המנצח כיצד להתחיל. כמובן שיש בפניכם מגוון ענקי של אתרי ברכות כדוגמת האתר שאתם נמצאים בו וכדוגמת האתר שמופיע בקישור. אם קשה לכם לכתוב את השורה הראשונה, כדאי שתקראו קצת ברכות של אחרים. אחר כך זה יזרום לכם יותר בקלות. אנחנו מבטיחים.

 

אם אתם אמיצים ונועזים, אולי תנסו ברכה בחרוזים?

 

חריזה היא המרכיב הלא כל כך סודי שתוכלו להשתמש בו כדי לשדרג את ברכת יום ההולדת שלכם. אין ספק שברכה בחרוזים משעשעת יותר, וכן גורמת למי שמקשיב או קורא את הברכה להיות מרוכז יותר.

 

נכון... לכתוב בחרוזים זה חתיכת תיק רציני ולא בטוח שיש לכם את הזמן לזה. גם לבעיה הזו, לרשת יש פתרונות בדמות מילוני חרוזים שמשוטטים להם באתרים שונים. מילון חרוזים כזה מאפשר לכם לרשום את המילה שלה מחפשים חרוז, ולקבל את כל המילים בשפה העברית שמתחרזות אליה. דוגמא למילון חרוזים כזה תוכלו למצוא בקישור שמופיע בפיסקה הקודמת.

 

חוץ מזה... הרבה יותר כיף לרשום בחרוזים, לא?

 

לקחתם את זה אישי? מצוין!

 

לא משנה בכמה אתרי ברכות הסתובבתם כדי למצוא את הברכה המושלמת בשבילכם, אנחנו קובעים בביטחון מלא שאין סיכוי שמצאתם אותה.

 

לא יעזור שום דבר – אין אף ברכה ברשת שתתאים בדיוק לאדם שלו אתם כותבים אותה, והסיבה היא ממש פשוטה – מי שכתב את ברכות יום ההולדת שחיפשתם לא מכיר את האדם שלו אתם כותבים, ובלי לרשום דברים אישיים בברכה... נו, זה משעמם.

 

יום הולדת הוא הזדמנות מצוינת לאמץ את התאים האפורים במוח ולהעלות זכרונות מהטירונות בניצנים, או מגן שושנה.

 

יש לכם חווייה משותפת עם האדם שלו אתם כותבים? תרשמו אותה, תזכירו אותה ותצחקו ממנה. אפשר גם להסתלבט בכיף על חתן או כלת יום ההולדת – אבל במידה, כמובן. בכל זאת יום הולדת, נכון?

 

אל תאחלו דברים רגילים...

 

"מזל טוב", "יום הולדת שמח", "אושר ועושר, יושר וכושר"... כבר די חרשו על כל האיחולים האלה, נכון?

 

אנחנו בטוחים שגם אתם מאחלים את זה לאדם לו אתם כותבים את הברכה, ודי בטוח שהוא יודע שאתם מאחלים לו את זה, אז מה אכפת לכם לגוון ולאחל איחולים קצת פחות סטנדרטיים?

 

"שלעולם לא תאבדי את השלט של הטלוויזיה בחריצים של הספה", "שהצ'וקצ'יק של פחית הקולה לא ייתלש לך לפני שהצלחת לפתוח אותה" או "שלעולם לא תדרכי על לגו כשאת הולכת יחפה" אלו איחולים שלפי דעתנו יגרמו לכלת או חתן יום ההולדת לצחוק הרבה יותר מאשר עוד "מזל טוב" לאוסף.

 

ואם הברכה שלכם הצליחה להצחיק ולשעשע – זה אומר שכתבתם את הברכה המנצחת.

 

 

תגובות

מומלצים