פעילויות לערב מהנה עם חברים

חשוב לעשות כיף מידי פעם, ערב עם החברים זאת הזדמנות נהדרת לשחרר קצת מהשגרה האינטנסיבית שלנו ולעשות דברים שעושים לנו שמח.

25.10.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
פעילויות לערב מהנה עם חברים

צילום: freepik

 

במהלך הערב נוכל להתנתק מהדברים שיושבים עלינו, להיפגש עם אנשים שאנחנו אוהבים ובעיקר – להנות מהבילוי המשותף. בשביל לעזור לכם לתכנן את הערב המהנה הבא עם החברים שלכם, ריכזנו עבורכם כמה רעיונות לבילויים מגניבים. תהנו!

תלכו לראות את השקיעה
רעיון נחמד שמתאים לימי הקיץ הוא לעשות פיקניק על החוף לאור השקיעה. עם סלסלת פירות, קופסת בורקסים, מטקות ומחצלת נעימה ומרווחת תוכלו להתבטל ולהנות מהנוף והבריזה המדהימים של הים. על החוף תוכלו לשחק, לצחוק ואפילו סתם לדבר.

תכינו פונדו
ערב פונדו זאת אטרקציה כיפית במיוחד שתוכל לשלב את ארוחת הערב שלכם עם פעילות מצחיקה ומהנה. אם אתם טיפוסים רציניים יהיה מדובר בפונדו גבינות ואם עוד לגמרי התבגרתם – יכול להיות מדובר בפונדו שוקולד! הפונדו ייתן לכם תחושה של יוקרה ממש בסלון הבית ובכך יהפוך את הבילוי שלכם לכייפי במיוחד. למתכון מטורף לפונדו שוקולד, מוזמנים להיכנס לקישור הבא.

תהנו מקריוקי
בין אם מדובר בקריוקי בסלון או באולמות קריוקי מאורגנים,  שירה של כל החבר'ה היא תמיד פעילות מגבשת ומצחיקה במיוחד. בכל חבורה יש את הזייפן הקבוע והזמר מלידה והאמת היא, שקצת שתייה תהפוך את החגיגה הזאת למהנה אפילו יותר.

תראו סרט
אחרי יום ארוך בעבודה יכול להיות נחמד להנות עם החברים שלכם מערב רגוע ולצפות ביחד בסרט שרציתם לראות כבר הרבה זמן. יכול להיות מדובר בסרט אימה מצמרר, סרט רומנטי מרגש ואפילו בקומדיה שוברת מצחוק. הכל תלוי באופי של הקבוצה שלכם – רק תדאגו לבחור את הסרט מראש, אחרת כנראה שרוב הערב שלכם יתבזבז על עצם תהליך הבחירה...

תשחקו משחקי חברה
משחקי חברה יכולים להפוך את הערב שלכם לכייפי במיוחד ולגבש את החבורה שלכם אפילו יותר. תוכלו לבחור במשחקי קלפים או במשחקים קצת יותר מתוחכמים שמבוססים על ההיכרות שלכם בינהם "שני שקרים ואמת אחת" או "הפסיכיאטר". בשביל למצוא רעיונות למשחקי חברה, אתם מוזמנים לקרוא בקישור הבא את הרשימה המלאה: https://kicky.co.il/guides-and-tips/group-games/

מאחלים לכם ערב מהנה!
אחרי כל התכנונים, כל מה שנשאר לכם זה רק להתחיל ולבלות. מאחלים לכם ערב מהנה ומשמעותי עם החברים האהובים שלכם!.

 

תגובות

מומלצים