פריסקיז באנימל- מה שחשוב באוכל

מזון לחתולים וכלבים קונים רק ברמה איכותית והסיבה לכך היא פשוטה. בשונה מאיתנו, בני האדם שמקבלים את המזון שלנו מסביבה מאד מגוונת, עשירה ומעשירה ואף מחזקים את זה עם תוספי תזונה וויטמינים

02.03.2021 מאת: פורטל הכרמל והצפון
פריסקיז באנימל- מה שחשוב באוכל

צילום:freepik

 

החברים הכי טובים שלנו מקבלים את כל מה שהם זקוקים לו אך ורק מהמזון שאותו אנחנו מעניקים להם. אותו שק, אותו סוג, כל יום, פעמיים ביום. בלי מנות מתחלפות, מסעדות, מזון טרי או מבושל, אותו שק האוכל, אותו המזון.

אם המזון הזה לא יהיה עשיר ויכיל את כל הרכיבים הנחוצים בכמויות הדרושות המחיר הזה יגולם בבריאותו ובתוחלת החיים של בעל החיים. המשוואה הזאת היא מאד פשוטה. אוכל טוב, בריאות טובה וחיים ארוכים. אוכל לא טוב, הוא אוכל שמבוסס בעיקרו על דגנים שהם כשלעצמם לא כל כך גרועים, אבל כשהם באים במקום ועל חשבון החלבון, התוצאה שבעל החיים לא מקבל את מנת החלבון הדרושה לו מה שפוגע לא רק בשרירים אלא במערכת כולה.

דברים שחשוב לדעת על החתול שלנו

חתולים היא חיה מדהימה ויוצאת דופן, פריסקיז באנימל הם רק סוג אחד של מזון איכותי אותו תוכלו למצוא במסגרת החנויות הפיזיות או המקוונות של אנימל שופ- ציוד ומזון לבעלי חיים, ואכן כפי שדובר שוב ושוב, אוכל איכותי הוא מאד מאד חשוב לבריאות החתול, אבל יש עוד כמה דברים מהותיים שחשוב לדעת עליו.

הכליות של החתולים שלנו נחשבות בגדר איבר חלש ובעוד שחתול היא חיה שיכולה לחיות עשרים שנה ויותר באותה הקלות חתולים יכולים לסבול ממחלות כליות שיכולות להגיע לכדי מצבים קטלניים, לכן חשוב מאד להקפיד על בריאות החתול ועל הרוויה שלו.

נוסף לחולשת הכליות, חתולים גם לא כל כך אוהבים לשתות, לכן חשוב מאד לשלב במזון היבש גם פריסקיז באנימל בשימורים רטובים, או של מותגים אחרים. שימורים מכילים כמות גבוהה מאד של נוזלים כך שזאת יכולה להיות דרך נהדרת לשלוט על מידת הרוויה של החתול מבלי לקחת סיכונים.

פריסקיז באנימל ניתן למצוא במגוון של טעמים שונים, כך שאם תקפידו על שגרה של תוספת שימורים למזון, תוכלו להיות עם ראש שקט שהחתול מקבל את כמות הנוזלים הנחוצים לו.

עוד כדאי לדעת שחתולים נוטים לאבד שיניים. זה לא סוף העולם. חלק מהמאפיינים החתוליים בשילוב עם סביבת המחייה מייצרת מציאות שבה חתולים רבים שבה חתולים רבים מאבדים את השיניים שלהם בגיל צעיר יחסית.

אף על פי שלרוב אין זה מפריע לשגרת החיים וגם לא לתזונה שלהם, כך שחתולים ממשיכים לאכול את המזון היבש שלהם, ליהנות ממנו ולא לסבול משום מחסור.

יחד עם זאת ואם אתם רוצים להבטיח שהחתול שלכם מקבל את התזונה המלאה שלו עם מקסימום נוחות, גם במקרה זה מזון רטוב יהווה פתרון אולטימטיבי.

 

אנימל שופ – ציוד ומזון לבע"ח

 

תגובות

מומלצים