פרק ב' לא חייב להיות אירוע גדול

יותר ויותר אנשים במחצית השנייה של החיים מוצאים את עצמם רווקים מחדש, בין בשל גירושין ובין כתוצאה מאירוע טרגי כזה או אחר. זו היא לא חוויה נעימה ואתם צריכים ללמוד להתהלך מחדש בעולם שבו תהליך ההיכרויות עם בני זוג פוטנציאליים עבר שינוי מהותי.

27.12.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
פרק ב' לא חייב להיות אירוע גדול

FREEPIK

 

במקום לצאת לפאבים ולברים, כדי ליצור יחסית פורמליים עם אנשים, מרבית ההתקשרות עם בני הזוג האפשריים מתרחשת באינטרנט. ואם אתם רוצים למצוא את פרק ב' ולהגיע לאושר, חשוב להכיר את כללי המשחק וללמוד איך לנהל מערכות יחסים מוצלחת, מהיכרויות באונליין.

הפרטיות היא האלמנט הכי חשוב

כשיוצאים לפרק ב' יש אלמנטים רבים שנוספים אל תוך הליך ההיכרויות ואותם אתם רוצים לפצח, עוד לפני שמכניסים מישהו חדש לחיים. על אחת כמה וכמה במקרים בהם הילדים מעורבים, והדעה שלהם לא פחות חשובה מהדעה שלכם. ועל כן, בפרק ב' רבים בוחרים לפנות קודם כל אל אתר הכרויות דיסקרטיות, בו ניתן ליצור קשרים באווירה משוחררת, מבלי לחשוף את הזהות שלכם או לגלות אנשים שאתם עשויים להכיר. כמובן שאף פעם אי אפשר להיות בטוחים במאת האחוזים, אבל אם יש לכם את האפשרות להתחיל לגשש אחרי בני זוג בתנאים שמתאימים לכם וליקרים בחייכם, זו תהיה דרך טובה מאוד להצליח להכיר אנשים חדשים.

מה הם היתרונות של אתר היכרויות דיסקרטי?

הבחירה לפתוח פרופיל בתוך אתר דיסקרטי יכולה לאפשר לכם:

  1. להציג את עצמכם בדיוק כמו שאתם – מבלי ליפות את הדברים ואפילו שהחיים שלכם לא מושלמים, אתם יכולים להציג את הפרופיל שלכם, כולל הכל. במקרים מסוימים הכנות שלכם תצליח ליצור תגובות מאוד נלהבות ואתם תצליחו לבסס קשרים עם אנשים מעניינים אחרים.
  2. לחשוף את הטעם האמיתי שלכם – בין שמדובר על סקס ובין שמדובר על תחמי עניין אחרים, לא תמיד קל להציג את המידע בפומבי, במיוחד אם הילדים שלכם מספיק גדולים כדי לשוטט ברשת.
  3. להכיר אנשים דומים לכם – בפרק ב' הרצון הוא למצוא את השקט, ולא את מערכות היחסים הסוערות. ולפעמים, השקט מגיע ממקומות לא צפויים ואתם צריכים להיפתח להיכרות חדשה, כדי למצוא את ההזדמנות המיוחדת שלכם

פתחו את הלב – והרחיבו את המשפחה

בכל מה שנוגע להליך ההיכרות בפרק ב', הנחישות שלכם והנכונות ליצור תנאים מתאימים להיכרות, הם אלו שיובילו אתכם להצלחה. אתם יכולים וצריכים להתחיל להכיר בדיסקרטיות, אם ילדים שלכם לא מוכנים להכניס לחיים שלכם אדם חדש. לאט ובזהירות ניתן לחשוף את מערכת היחסים לילדים ולהכיר ביחד, את החיים בפרק ב'. ברגישות, בעדינות ובעיקר מתוך הבנה של האתגרים של הילדים שלכם, תהיה לכם הזדמנות ליצור את התנאים המתאימים לזוגיות חדשה. ומי יודע, אולי אפילו לחתונה נוספת אם אתם רוצים.

 

תגובות

מומלצים