פתרונות הסעדה – כל מה שאתם חייבים לדעת

אתם תוהים מה תוכלו לעשות, בתור מנהלי העסק או החברה, כדי לשמר את העובדים שלכם? יותר מידי פעמים העובדים שלכם התלוננו על כך שאתם לא דואגים להם לארוחת צהריים ובסופו של דבר הם מוציאים על העניין הזה יותר מידי כסף בעצמם? אם כך, כדאי שתדעו: יש מה לעשות בנידון.

30.10.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
פתרונות הסעדה – כל מה שאתם חייבים לדעת

 

למעשה, אם תדאגו לעובדים שלכם לפתרונות שונים של הסעדה, הם ישמחו מכך מאוד. מבחינתם זה אומר שהם לא יצטרכו לתת את הדעת על הנושא הזה לבד והם לא יצטרכו להיות מוטרדים בכל יום מהשאלה מה הם יאכלו בהפסקת הצהריים.

בנוסף, אתם יכולים להיות בטוחים שעובדים שמציעים להם פתרונות הסעדה הם עובדים מרוצים יותר, מה שישפיע על מספר האנשים שירצו לעזוב את החברה שלכם לטובת חברות מתחרות או עסקים אחרים.

 

כך בוחרים פתרונות הסעדה טובים

 

בין אם יש בחברה שלכם עשרות בודדות של עובדים ובין אם מדובר על מאות אנשים שצריך לדאוג עבורם לפתרונות שונים של הסעדה, תוכלו להיות בטוחים שהאפשרויות היום רבות. יש הרבה מאוד חברות שמציעות שירות בתחום הזה ולא מעט פתרונות הסעדה, כך שטוב תעשו אם תבדקו את הנושא הזה לעומק תחילה. אנחנו ממליצים לכם לברר, לדוגמה:

 

  • האם חברת הקייטרינג שאליה אתם פונים עוסקת בפתרונות הסעדה לעובדים ולחברות?
  • האם המנות השונות טעימות?
  • האם התפריטים מגוונים?
  • האם האוכל גם מוגש בצורה יפה?
  • האם יש אפשרות להכניס שינויים ובקשות אישיות בתפריטים?

 

בנוסף, חשוב להבין שכאשר מדברים על פתרונות הסעדה לחברות ולעובדים, לא תמיד השתייה כלולה ולא תמיד גם הקינוחים הם חלק מהתענוג. לכן, אם אתם כבר דואגים לעניין הזה ורוצים לתת לעובדים שלכם את הטוב ביותר, כדאי שתבררו את כל הפרטים החשובים. חשוב מאוד גם לטעום בעצמכם חלק מהמנות כדי להתרשם מהאוכל, כי בסופו של דבר, זה ברור שהעובדים שלכם ישימו לב אם השקעתם בהם מכל הלב או לא.

 

כמה זה יעלה לכם?

 

אין היום בעלי עסקים שמחפשים פתרונות שונים של הסעדה לעובדים שלהם ולא היו רוצים לדעת על איזה מחירים מדובר. בפועל אנחנו רואים שיש משמעות לנקודה הזאת וצריך לברר אותה לעומק, כי כל חברה גובה מחירים קצת אחרים. לכן, אם אתם רוצים, מצד אחד, לתת לעובדים שלכם אוכל טוב אך מצד שני אתם מעדיפים לא להיכנס להוצאה כלכלית מאוד גדולה, צריך להשוות מחירים.

אל תתביישו: התקשרו אל כמה חברות שעוסקות בתחום, תנו לכל אחת מהן תמונה כללית לגבי הדרישה שלכם וכך תוכלו לקבל הצעות מחיר שונות. אומנם לא תמיד אתם חייבים לבחור בהצעה הכי זולה שיש, כי זה עלול לבוא על חשבון טיב האוכל, אך גם לא צריך לבחור ישר בחברה עם התעריף הכי גבוה.

 

תגובות

מומלצים