קניתם כבר טבעת? הצעת נישואין עושים רק עם זוג מלמעלה

אם קניתם כבר טבעת חלומית לאשת חלומותיכם, כנראה שההתלבטות וההחלטה הגורלית כבר הושלמה. כעת, הגיע הזמן לדאוג לשאר הדברים: המיקום של הצעת הנישואין, האטרקציות שנשתמש, ודברים אחרים.

10.10.2021 מאת: פורטל הכרמל והצפון
קניתם כבר טבעת? הצעת נישואין עושים רק עם זוג מלמעלה

pixabay

 

מעוניינים בהצעת נישואין כוללת הפקה והכל? אתר זוג מלמעלה תספק לכם את הפתרון הטוב ביותר. הצעות נישואין מקוריות, יצירתיות, ומלאות השראה עושים רק עם זוג מלמעלה. אז כמה זה באמת עולה?

 

למה להציע נישואין עם חברת זוג מלמעלה

חברת זוג מלמעלה הוקמה בשנת 2010 ומאז מספקת ללקוחותיה הצלחות רבות בהצעות נישואין מרגשות. חברת זוג מלמעלה מעניקה לכם את הזכות להגשים את הצעות הנישואין המדהימות ביותר בישראל, תחת הפקה קפדנית ומושקעת, מגוון רחב של סוגי הצעות נישואין, וכמובן אטרקציות וצלמים מקצועיים. אז למה לבחור דווקא בחברת "זוג מלמעלה"? הנה כמה סיבות ויתרונות לשירות:

 

  1. ניסיון של 10 שנים ומעלה – חברת זוג מלמעלה בעלת ניסיון של 10 שנים ויותר בהפקת הצעות נישואין מקוריות וייחודיות מכל בחינה. הניסיון לימד אותנו כמה דברים: מהם המקומות האטרקטיביים ביותר באזור, איזה ספקים להזמין בהתאם להצעה הספציפית, ועוד. ללא ספק, בחירתה של חברת הצעות נישואין תהיה רק עם ניסיון מוכח של שנים ארוכות.
     
  2. פריסה ארצית מלאה – חברת זוג מלמעלה פועלת בכל המישורים בארץ, בפריסה ארצית מלאה. אנחנו מספקים הפקת קומפלט הכוללת הכל מהכל בכל אזור שתבחרו: דרום, צפון, וכמובן מרכז. זוג מלמעלה מגיעים גם להפקות רחוקות יותר – אילת למשל. שירות מנצח עם פריסה ארצית!
     
  3. מגוון רחב של סוגי הצעות נישואין לבחירה – חברת זוג מלמעלה נותנת לכם את הזכות לבחור את סוג ההצעה המתאימה ביותר ניתן להציע נישואין בכותל או לעשות הצעת נישואין אינטימית בבית בכל מקרה תוכלו לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית לכל סוגי ההצעות.

אלה הם חלק קטן מהיתרונות של חברת "זוג מלמעלה" ניתן לבקר באתר ולצפות ביתרונות ומידע נוסף. אל תשכחו, מדובר אחרי הכל באירוע חד פעמי, אירוע מיוחד, שלכם ושלה. בשביל לקבל "כן" אתם חייבים להשקיע. ניסיון, מקצועיות, שירות מצוין, וכמובן ביקורות חיובית, הם הפרמטרים הטובים לבחירת החברה.

 

כמה עולה הפקת הצעת נישואין? המחירים המשוערים

הצעת נישואין היא אירוע חד פעמי וגדול, לא קל לתכנן אותו לבד, ולפעמים עזרה מחברת הפקה תטיב לכם. בחירת המקום האטרקטיבי להצעת הנישואין, ניהול ובחירת הספקים המשלימים, והתסריט, זה פשוט לא קל. לכן, בחירתה של חברת הפקת הצעת נישואין תהיה בחירה מצוין ומושלמת, תעזור לכם להפיק טוב יותר. ולשאלת המיליון – כמה עולה הפקת הצעות נישואין מושקעת? המחיר מחולק לשני גורמים: לפי שירות מסוים, או לפי הפקה שלמה שכוללת הכל. המחירים נעים בין 500-2,000 ₪ עבור הפקה מושלמת. בנוסף, אם אתם מעוניינים באטרקציות נוספות כמו – צניחה חופשית, צימר, או דברים בהתאמה אישית, ייתכן שהשירות יהיה כרוך בעלות נוספת. לדוגמא – הפלגה ביאכטה הכוללת ארוחה זוגית תהיה החל מ- 1,500 ₪.  אלה הם המחירים המשוערים להפקת הצעות נישואין בסיסיות.

 

 

תגובות

מומלצים