רגע לפני שמזמינים הדברה מדריך המדבירים המקצועי שיגן עליכם

השמש זורחת, מזג האוויר מתחמם, אך אתם לא לבד, מסתבר - מזג האוויר החם והלח מזמין את החרקים, החולדות והיונים להישאר כאן איתנו. ״ביתי הוא מבצרי״, כך אומר הפתגם - אז למה לחלוק את מבצרי עם אורחים נוספים, לא רצויים, מזיקים? כמובן שאפשר פשוט להזמין מדביר ולגמור עם זה.

02.07.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
רגע לפני שמזמינים הדברה מדריך המדבירים המקצועי שיגן עליכם

 

אך רגע, חשוב שתדעו כי שימוש לא מבוקר בחומרי הדברה עלול להיות מסוכן. ללא השגחה של מדביר מורשה, חומרים מסוכנים עלולים להגיע במהירות למזון ולשתייה, או לעבור לידיהם של ילדים הנפגעים בקלות, וההשלכות הבריאותיות של אלה יכולות להיות מסוכנות ובלתי הפיכות.  

אז מה עושים? הכנו לכם  מדריך עם כמה טיפים ועצות מועילות: כיצד להדביר נכון ולשרוד כדי לספר.

קיבלתם המלצות על מדביר מקצועי? מצוין! הצעד הראשון שעליכם לעשות - בדקו האם יש לו רישיון מטעם המשרד להגנת הסביבה, אשר מגן לא רק על הסביבה אלא גם עליכם והסובבים אתכם.  החל מיוני 2016 עובד הדברה נחשב מורשה אך ורק אם קיבל רישיון מהמשרד להגנת הסביבה. לאחר מקרי מוות שבהם מדבירים פעלו ברשלנות בטיחותית, החליט המחוקק שלא לאפשר לאדם ללא הכשרה בפיקוח לבצע הדברה, שהרי היא כרוכה בשימוש של חומרים רעילים ודורשת הכשרה מתאימה.  מדביר בעל רישיון, יפרסם את מספרו מתוך שקיפות ללקוחותיו וכל שנותר לעשות כעת הוא להזין את המספר במערכת המדבירים המורשים באתר המשרד, ולוודא שהרישיון בתוקף.

צעד שני - קבעו מועד הדברה.  מדביר מקצועי ינחה את לקוחותיו מתי עליהם לצאת מהבית ומתי הם יכולים לשוב אליו בבטחה. המדביר יפרט איך ומתי ניתן לנקות את הבית מתכשיר ההדברה, האם ניתן לאוורר, האם ניתן לחשוף תינוקות וילדים לאזור שהודבר ומתי להחזיר הביתה את חיות המחמד.  בנוסף, מדביר מקצועי יידע לזהות את המזיקים המצויים בביתכם על פי סימנים ויידע לבחור את שיטת הטיפול היעילה ביותר.

כך גם נפטרים מהמזיקים וגם נמנעים נזקים!

טיפ נוסף וחשוב לא פחות, הדברה המבוצעת בתדירות קבועה מצמצמת את התפתחותם של מזיקים במערכת הביוב, בעצים ובתוך הקירות, אפילו בטרם נתגלו ונראו לעין. כשמדובר בחולדות ומכרסמים המהווים סכנה תברואתית, חשוב לטפל מרגע הופעתם לראשונה, שכן עם הזמן יותר קשה ללכוד אותם.

אז אם אתם סובלים ממכת נמלים, תיקנים (ג׳וקים) או כל מזיק אחר, אל תחכו! תנו למדביר המקצועי לטפל ולמגר את הבעיה.

בשורה התחתונה, חשוב לטפל בבעית המזיקים בזמן ולבצע זאת באמצעות מדביר מקצועי ומורשה בלבד. מחפשים חברת הדברה מקצועית? חברת ק.ט. הדברה מתמחה בהדברת כל המזיקים.

פנו אלינו ל-054-8001316 עוד היום! נשמח לעזור לכם לשמור על בית נקי באופן המקצועי והבטוח ביותר.

בברכת קיץ נעים ונקי ממזיקים.

 

תגובות

מומלצים