5 סיבות לבצע פעילות קידום אתרים אורגני לאתר העסק שלך

אין כמעט בעל עסק שלא מבין למה הוא זקוק לאתר אינטרנט, ולא סתם אתר אלא כזה שהושקעו בו מחשבה ומשאבים נוספים, גם מבחינת התוכן וגם מבחינת העיצוב.

22.01.2019 מאת: פורטל הכרמל
5 סיבות לבצע פעילות קידום אתרים אורגני לאתר העסק שלך

 

מצד שני, ישנם לא מעט בעלי עסקים שהשקיעו לא מעט בבניית האתר, אבל לא מבצעים שום פעילות קידום אורגני. חלקם לא משקיע בכלל בשיווק דיגיטלי וחלק אחר הם מי שמעדיפים לבצע את הפרסום באינטרנט בדרכים אחרות כמו קידום ממומן או SMO (שיווק ברשתות חברתיות). גם אלה וגם אלה טועים - שכן לא כדאי להתעלם מהפוטנציאל הרב של ה-SEO, כלומר קידום אתרים אורגני. לפניכם 5 הסיבות הטובות ביותר לכך.

 

1. כי SEO מושך לאתר גולשים שיש סיכוי גבוה שיהפכו ללקוחות

נכון, גם באמצעות קידום ממומן אפשר למשוך לאתר תנועה, וגם נוכחות נכונה בפייסבוק תעזור למתג אתכם כבעלי ערך, אבל מי שרוצה להגיע לגולשים שיש סיכוי טוב שיהפכו ללקוחות חייב להשקיע ב-SEO.

הסיבה לכך פשוטה: אדם שמגיע אליכם דרך תוצאה טבעית בגוגל רוחש כלפיכם אמון התחלתי גבוה יחסית. אם הוא מגיע לעמוד אינטרנט שמספק מענה מדויק לצורך שלו, שאותו אפשר להבין לפי החיפוש שביצע ושהוביל אותו אליכם, רמת האמון גדלה - ואיתה גם הסיכוי שהוא ירכוש מכם מוצרים או שירותים.

את איכות התנועה ניתן להעריך על סמך פרמטרים כמו משך השהות של כל גולש באתר שלכם, מספר העמודים שאליהם נכנס וכמובן ביצוע פעולות רצויות כמו השארת פרטי יצירת קשר, התקשרות או רכישה. עפ"י מחקרים רבים, קידום אתרים אורגני מניב את התנועה האיכותית ביותר על סמך הקריטריונים הנ"ל.

 

2. כי לאורך זמן קידום אורגני זול בהרבה מקידום ממומן

במקרים רבים הזנחת ה-SEO, שמחייב סבלנות ומחשבה לטווח ארוך, היא עקב הרצון לנסות להשיג תוצאות מהירות באמצעות מודעות ממומנות (בין אם בגוגל ובין אם בפייסבוק). קמפיינים ממומנים יכולים להתאים למקרים נקודתיים (למשל מבצע אטרקטיבי) אבל כדאי לדעת שלאורך זמן העלות של משיכת גולש לאתר בדרך זו גבוהה במידה ניכרת בהשוואה לעלות משיכת גולש על בסיס קידום אורגני.

 

3. כי כשאתם משקיעים ב-SEO אתם משביחים את האתר

אחד המרכיבים העיקריים של SEO הוא הוספת תוכן לאתר, ובנוסף מבוצעות בו פעולות שונות שמטרתן אופטימיזציה שלו בהיבט הטכני. התוצאה: האתר שלכם משתדרג באופן מתמיד ואיתו עולה גם עוצמת המותג של העסק.

 

4. כי קידום נכון יכול לשדרג את התנהלות העסק

קידום אתרים אורגני מקצועי ואיכותי משדרג לא "רק" את האתר, אלא גם את ההתנהלות של העסק כולו. כך למשל על-מנת ליצור תכנים חדשים לאתר או כחלק מאסטרטגיית בניית פרופיל קישורים, נדרשת מחשבה על תחום הפעילות של העסק, היתרונות שלו ביחס למתחריו, עתיד התחום ועוד - ובמקרים רבים מגיעים אנשי העסק לתובנות יקרות ערך עבורם.

 

5. כי השילוב בין SEO לבין אפיקים אחרים של שיווק דיגיטלי מניב תוצאות מרשימות

המפתח לנוכחות אינטרנטית יעילה ומשתלמת הוא שילוב - שילוב מושכל, למשל באמצעות כלי רימרקטינג, בין כל האפיקים הרלוונטיים: SEO, קידום ממומן, SMO, תוכן שיווקי ועוד. חשוב לשמור על המסרים שאתם רוצים להעביר בכל ערוצי השיווק שלכם ו"לדבר באותה השפה" בכולם.

השתכנעתם שאתם צריכים קידום אורגני לאתר? עכשיו צריך לדעת איך לבחור את חברת הדיגיטל המקצועית ביותר שתדע לקחת את העסק שלכם קדימה. איך עושים זאת? לחצו כאן וקבלו טיפים חשובים.

 

תגובות

מומלצים