אושר פה אחד תקציב מועצת עוספיה 2020

בהיג מנסור ראש מועצת עוספיה מצליח בלי הרבה רעש להעביר תקציב מועצת עוספיה, תקציב שחולק לצורך קיום המועצה ולאחזקה ומעבר לזה המבט למפעל המים שהלך לתאגיד בעיקר.

14.11.2019 מאת: ויסאם גוטאני
אושר פה אחד תקציב מועצת עוספיה 2020

 

מועצת עוספיה אישרה פה אחד את התקציב לשנה הבאה. כרגע הגירעון קרוב לשלושה מיליון שקלים, אם יעמדו ביעד, המועצה תקבל מענקים ממשרד הפנים במסגרת תכנית ההבראה.

בתאריך 13.11.19 התקיימה ישיבת מועצה בעוספיה ובה דנו חברי המועצה ביחד עם ראש המועצה בהיג' מנסור על אישור תקציב המועצה לשנה הבאה 2020.

כזכור, רק לפני כחודשיים אישרה המועצה את תקציב 2019 לאחר שקיבלה ארכה מיוחדת משר הפנים אריה דרעי.

ההצבעה על התקציב עברה בצורה חלקה כשכל חברי המועצה שנכחו במליאה, הצביעו בעד.

נעדרו מהמליאה חברי המועצה ספואן סאבא ועלאא כיוף אשר נמצא בחו"ל.

מי שהצביע בעד התקציב היו, בהיג' מנסור, סמירה עזאם, רוזי רוחאנה, רמזי אבו סעדה, סולטאן חמדאן, לביב תלחמי, סמיח עזאם, מחרז מחרז, סמי זאהר ואיימן סיף.

המליאה של התקציב עברה באווירה טובה ועניינית וקדמו להצבעה כמה הצעות מצידם של חברי המועצה רמזי אבו סעדה שהתעניין ושאל שאלות ענייניות לגבי התקציב. כמו כן, חבר המועצה איימן סיף הציע הצעות טובות במטרה להוזיל את העלויות, בין ההצעות היו, להפריט את תחנת המעבר ולמסור אותה לקבלן חיצוני.

לפורטל הכרמל נודע שבבוקר המליאה, התרחשו ויכוחים רבים בין חברי המועצה על אישור התקציב, אך כאמור, בערב בהצבעה כולם הצביעו בעד.

בתקציב מחלקת הספורט אפשר לראות תוספת של 150 אלף שקלים כאשר התקציב עמד שנים על 100 אלף שקלים והוא הוגדל ויעמוד על 250 אלף שקלים.

משרות חדשות שנמצאות במסגרת התקציב הן אב בית ועובדת ניקיון לאולם הספורט החדש שנבנה ליד בית ספר יסודי א בשכונה המערבית. האולם והמגרש הסינטטי יהיו שייכים למועצה אך בבקרים ישמשו את בית הספר.

כמו כן, תהיה משרת עוזר לראש המועצה, המשרה היא משרת אמון, לפורטל הכרמל נודע שמי שככל הנראה יאייש את המשרה הוא רדואן מנסור.

בנוסף, אם המועצה תעמוד ביעדים שהוצבו לה ממשרד הפנים במסגרת תכנית ההבראה, היא תזכה במענקים מיוחדים על ידי משרד הפנים. כרגע הגירעון בתקציב הוא כשלושה מיליון שקלים והמטרה שבשנת 2021 יהיה תקציב מאוזן.

 

 

פורטל הכרמל

תגובות

6. قتلتونا לפני 4 שנים
قتلتونا
5. נסר לפני 4 שנים
עוזר ראש מעוצה
4. סלמאן לפני 4 שנים
תקציב
3. סאמי לפני 4 שנים
אין
2. תושב המקום לפני 4 שנים
לא יודעים כלום אין שירות לא כיף לחיות כאן
1. בכיר לפני 4 שנים
זה תקציב גרוע לעספיא

מומלצים