חברי האופוזיציה בדליה "רפיק אל תעלה ארנונה"

מועצת דאלית אל כרמל שתתכנס הערב לאשר צו ארנונה לשנת 2021 עם תעריף עלייה נוסף, בזמן משבר הקורונה, חברי האופוזיציה במועצה גמיל עיסמי, הישאם חאטום, שמס חסון, יונס נסראלדין, פנו במכתב לראש המועצה והביעו בו את התנגדותם החריפה.

29.06.2020 מאת: חסין חלבי
חברי האופוזיציה בדליה "רפיק אל תעלה ארנונה"

 

לדברים שפרסמנו בנושא

מליאת מועצת דליה לא להסכים לאשר העלאת ארנונה נוספת

הציבור בקריאה למועצת דאלית אל כרמל לא להעלות את הארנונה לשנת 2021, בסוף חודש יוני עוד כמה ימים מליאת המועצה המקומית עומדת לאשר צו הארנונה לשנת 2021, עם העלאה אוטומטית של 1.1% אחוזים, ההתייקרות אם תאושר תגרום למצב כלכלי קשה לרבים.

כזכור לכולם בשנה שעברה המועצה אישרה התייקרות של 5 אחוז שהמשמעות הייתה עלייה ניכרת בתשלומי הארנונה לרבים מתושבי דאלית אל כרמל שמשלמים לאורך כל הזמן.

מועצת דאלית אל כרמל כפופה לתוכנית הבראה והעלאה, זה חלק מהתכנית, במקום לחשוב על התושב המועצה מעדיפה להכניס את היד שלה עמוק עוד יותר לכיס האזרח.

בזמן שהמצב הכלכלי קשה עם משבר הקורונה והכלכלה שהולכת ומתדרדרת, התושבים נדרשים לשלם עבור סקר נכסים ושטחים מסביב לבית שהמועצה אישרה והוסיפה בצו הארנונה הקודם.

למרות שבכנסת התקיים דיון בנושא זה בסוף חודש מאי 2020 בוועדת הכספים, והועדה ביקשה ממשרד הפנים והממשלה להקפיא את העלאת הארנונה על רקע המשבר הכלכלי, היות ויש יותר ממיליון איש ואישה מובטלים בעל כורחם עקב הקורונה .

 עיריות ורשויות מקומיות רבות החליטו לא להעלות את הארנונה, כדי להראות סולידריות עם מאות אלפי אנשי העם המובטלים, אשר נמצאים בקשיים יום יום, בגלל חוסר העבודה והאבטלה בזמן הקורונה .

אנחנו במערכת פורטל הכרמל והצפון, רואים לנכון לקרוא למועצה ולחבריה, ללכת בעקבות הרשויות שלא מעלות את הארנונה, ולהסתפק בהעלאות שהיו בשנתיים האחרונות, ובמקומה להתייעל ולחסוך בהוצאות.

 

פורטל הכרמל

תגובות

8. רמי לתושב מוגאג! לפני 4 שנים
הפגנה הגזמת לגמרי
7. פאיד חלבי לפני 4 שנים
אוכלי חינם
6. תושב מודאג לפני 4 שנים
דליה
5. אדם פשוט לפני 4 שנים
רפיק גאון הדור
4. עובד בכיר לפני 4 שנים
שילמדו מראש עיריית יוקנעם אלפסי
3. واحد לפני 4 שנים
الاصنام
2. תושב בקושי גומר את החודש לפני 4 שנים
מצב כללי גרוע ונגיף קורונה
1. מאגד לפני 4 שנים
הארנונה ככלל במדינה גזל!

מומלצים