מועצת דליה בבקשה תנקו את האשפה מהשכונה

דבר בלתי מובן איך מועצה מקומית שגובה כל כך הרבה כסף מהתושבים לא מצליחה לנקות ערימות של אשפה בשכונות, תושבי חלת עלי בדליה אחת השכונות היפות מתקשים עם המצב הבלתי יאומן, הר של אשפה ליד הבית, תושב "הילדים שלנו נחשפים לדבר לא תרבותי המצב לא חינוכי".

01.12.2019 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מועצת דליה בבקשה תנקו את האשפה מהשכונה

 

חשוב לציין שהר האשפה נמצא באותה שכונה ובאותו כביש שנוסע בו כל יום חבר המועצה אמיר עיסמי, מה הוא לא רואה את המצב הזה? הוא לא אמור להתריע ולעשות הכל כדי לפנות את המפגע הקשה הזה מהשכונה ?

המפגע הזה היה וכנראה שימשיך להיות להרבה זמן. חשוב שאת התמונות והמצב הזה יראו באיגוד ערים ובמשרד להגנת הסביבה בחיפה ולשלוח למשרד הפנים ולמבקר המדינה, המצב הזה לא יכול להמשיך בצורה הזו.

תושב השכונה שכותב למערכת אומר:"אני פניתי אליכם בעבר ועזרתם לנו לנקות את המזבלה בחלת עלי ליד בית חוסאם חליפה, המון תודות והערכה מכל השכונה. לצערי המזבלה חזרה ואני מדבר עם המועצה בצורה יומית מזה שלושה חודשים שיפנו אותה והם לא נענים, אפילו תפסתי את הבחור שזורק שמה ואמרתי לרמזי אבו חמד וופא פרחאת והבטיחו לטפל בזה ולנקות מיידית, אך מזה שלושה חודשים לא קרה כלום, בבקשה עזרתך".

תושב: "במצב הזה ההורים ודיירי השכונה לא יכולים להעביר חינוך סביבה לילדים, זה מצב שבא והורס כל חלקה טובה בחינוך ובסביבה הקרובה, לא יתכן שמועצה שאמורה לטפל מעלימה עין מהמצב הזה".

 

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

תגובות

7. דילאווי לפני 4 שנים
شو العمل
6. תושב מודאג מהמצב הנוראי לפני 4 שנים
דליה
5. רמי לפני 4 שנים
רצון יש !
4. אזרח טוב לפני 4 שנים
למספר 3 טוז עליק
3. תושב לפני 4 שנים
נקיון זה אחריות של כולם
2. עלי לפני 4 שנים
מה חריג בכך?
1. מן הישוב לפני 4 שנים
6200 קולות

מומלצים