מועצת דליה תחשפו את חוזה קבלן האשפה

מזה זמן פורטל הכרמל דורש ממועצת דאלית אל כרמל לחשוף את חוזה ההתקשרות עם קבלן האשפה, מנכ"ל המועצה דאהש חלבי בתשובה מתחמקת, ותשובת מבקרת המועצה עו"ד סועאד חסון, פורטל הכרמל שוקל לפנות לבית המשפט.

18.05.2018 מאת: חסין חלבי
מועצת דליה תחשפו את חוזה קבלן האשפה

פנייה ישירה של מערכת פורטל הכרמל במכתב למנכ"ל מועצת דליה דאהש חלבי, בתאריך 2-5-2018 שכותרתו קבלת חוזה התקשרות קבלן האשפה.

מראש הובהר לדאהש שאם יש דרישה לתשלום בגין חשיפת החומרים כדין, אין שום בעיה, דאהש הנחה אותנו בדיוק איך לפנות במכתב למועצה וציין שאין צורך בתשלום.

הבקשה שהוגשה יחד עם כל הלחץ שהופעל לקבל תשובה למכתב של מערכת פורטל הכרמל בעניין עיון בחוזה ההתקשרות בין המועצה המקומית דאלית אל כרמל לבין קבלן האשפה שפועל מזה מספר שנים בתחום השיפוט של הכפר, וזאת מתוקף חוק זכות הציבור לדעת ולקבל מידע הרלוונטי לצרכיו ולתחומי העניין שלו.

התנהלו מספר שיחות טרם קבלת תשובה מדאהש, בשיחות הובהר שדאהש בשיחות התייעצות עם היועצת המשפטית של המועצה.

דאהש במכתב תשובה שכח את מה שאמר לנו על הגשת המכתב, והתרכז שזה נעשה ללא תשלום, אבל מסמכים וחוזה התקשרות לא קיבלנו.

מיד פנינו בתלונה למבקרת המועצה עו"ד סועאד חסון, שבדקה את התלונה ושוב חזרה אלינו במכתב תשובה של המנכ"ל ובעיקר התייחסות לסעיף 2 שהפניה לא הייתה כרוכה בתשלום.

התקיימה שיחה עם ראש המועצה רפיק חלבי, שהביע רצון לתת את חוזה ההתקשרות, אבל כנראה שראש המועצה עסוק מדי ועדיין לא קיבלנו את החוזה.

חוק הגנת הסביבה מחייב את קבלני האשפה וזה פועל בכל הרשויות בארץ, כדי לקבל אישור חייב משקל ואישור הטמנה, היום מועצת דאלית אל כרמל משלמת לקבלן האשפה 11.7 מיליון ₪ בשנה ובינתיים מסביב לכפר מלא אשפה ולפעמים שבועות לא מפנים.

לשתי התשובות של מנכ"ל המועצה דאהש חלבי  ומבקרת המועצה עו"ד סועאד חסון

 


 

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

תגובות

8. עורך דין לפני 6 שנים
רפיק אשם
7. דלאויי לפני 6 שנים
בושה לשני הכפרים
6. אזרח לפני 6 שנים
הסתרת חוזה חומר למחשבה
5. אזרח בכיר לפני 6 שנים
מה מסתתר אחרי החוזה
4. לחשוף את המידע לציבור לפני 6 שנים
@@@
3. חלבי לפני 6 שנים
מתבישים במצב הזה
2. אזרח מבין לפני 6 שנים
לדרוש כחוק לקבל
1. דאהש נסראלדין לפני 6 שנים
מה אתם רוצים

מומלצים