מרזוק: "לבטל חוזה חכירה עם נובולנד"

שוב פונה מרזוק קדור לערן ראובני בדרישה להורות על ביטול החכירה ולפרסם מכרז חדש בעניין אזור התעשייה שנמצא דומם לא מנוצל

09.03.2011 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מרזוק: "לבטל חוזה חכירה עם נובולנד"

זו פעם שניה שפונה חבר המועצה מרזוק קדור למינהל בדרישה להחזיר את אזור התעשייה לדאלית אל כרמל ולפתוח מכרז חדש, הפעם מרזוק מעלה נימה של איום שיפנה לערכאות משפטיות אם הדבר לא יקרה.

מרזוק: "מכרז חכירה מס' 255/2005 בין מינהל מקרקעי ישראל לבין חברת נובולנד בסימוכין למכתבי ובקשתי מיום 22/8/10 להפרת חוזה החכירה מתאריך 25/10/2006".

מרזוק כותב לערן ראובני: "כידוע לכם חברת נובולנד הפרה את התחייבותה בחוזה כאשר לא השלימה את הבנייה לתעשייה ומלאכה זעירה במקרקעין תוך 36 חודשים מיום אישור העסקה הינו עד ליום 13/6/2009".

"חברת נובולנד לא הגישה לוועדת התכנון והבנייה עד היום הזה תוכנית מפורטת למטרת בניית מבני תעשייה ומלאכה זעירה כמתבקש מחוזה החכירה ותקנות המכרז".

מרזוק: "כתוצאה מהפרה בוטה של כל סעיפי החוזה ומאחר ועברה שנה וחצי מעבר לזמן הקבוע בסעיף מס' 5 לחוזה ולאור כל העובדות הכבדות בחוזה מתבקש המינהל למקרקעי ישראל להורות על ביטול החכירה ופרסום מכרז חדש העונה על הצרכים והדרישות של המועצה המקומית דלית אל כרמל שהמקרקעין הנ"ל נמצאים בתחום שיפוטה".

מרזוק טוען כי נפלו פגמים ושינויים מהותיים ומשמעותיים בין פרסום המכרז בשנת 1995 לבין פרסום המכרז בשנת 2005 לחכירת אותם מגרשים, דבר שאינו סביר בעליל ואינו מתיישב בכללים ובקריטריונים הנהוגים במינהל מקרקעי ישראל.

מרזוק: "אם חוזה החכירה לא יבוטל תוך פרק זמן קצר, תהיה פנייה לערכאות המשפטיות ואתם תצטרכו לשאת בכל ההוצאות הנובעות מהתביעה".

מרזוק בפנייתו לערן שולח העתקים מהמכתב למבקר המדינה השופט בדימוס מיכה לינדשטראוס, עו"ד צפרירה שכטר היועמ"ש למחוז חיפה. ירון ביבי מנהל מקרקעי ישראל, אל' במילואים יוסף משלב הממונה על מחוז חיפה משרד הפנים, כרמל נסראלדין ראש המועצה המקומית דלית אל כרמל, עו"ד סועאד חסון מבקרת המועצה המקומית דליה, חברי המועצה המקומית דלית אל כרמל.

תגובות

13. יודע לפני 13 שנים
הוללינד ונובילנד
12. قرا לפני 13 שנים
مرزوق قدور يعرقل المصالح الشخصية
11. תושב דליה לפני 13 שנים
מרזוק מה קרה לך
10. כמאל לפני 13 שנים
מרזוק קדור ואזור התעשייה
9. סאלח חלב לפני 13 שנים
למס 5 פחדן
8. רמי לפני 13 שנים
נובולנד
7. משפטן לפני 13 שנים
תשובה למגיב החכם 5
6. בחורה לפני 13 שנים
אני לא מבינה איך זה קרה
5. תושב דליה לפני 13 שנים
למרוזק
4. יעקב לפני 13 שנים
מרזוק קדור
3. חלבי אדהם לפני 13 שנים
מענין למה מפחד להגיד לאקר/ תחזיר את אזור התעשיה
2. תושב לפני 13 שנים
ישר כוח
1. בחור לפני 13 שנים
מרזוק

מומלצים