נוהאד מישלב סיבוב שני

הבחירות ברוב הכפרים והישובים הסתיימו, באבו סנאן וישובים נוספים הבחירות הולכות לסיבוב נוסף, שיח' נוהאד מישלב ראש מועצה מכהן הולך לבחירות באימונה שהתושבים יתנו לו שוב את האימון להמשיך, נוהאד היה בין הראשונים שהעלה את בעיית הקו הכחול בכפרים.

04.11.2018 מאת: חסין חלבי
נוהאד מישלב סיבוב שני

להגיע לסיבוב נוסף בבחירות בכפרים, זה לא דבר קל, במיוחד בכפרים שהכל הולך לפי החמולה והעסקנים, כמה שיותר קולות, כך מקבלים יותר.

השנה ברוב הכפרים והישובים, נרשמו מקרים של אלימות ופגיעה בבני אדם ורכוש, באבו סנאן הבחירות התנהלו בצורה מכובדת ביותר, ללא אירועים מיוחדים.

שיח' נוהאד מישלב בראיון לפורטל הכרמל:"אני דגלתי ועשיתי כמו שהתחייבתי שהכל יתנהל בשקט וכך היה וימשיך להיות, לגבי המצב הזה ולמה הגענו לכאן, זו החלטת הבוחר ואני מכבד את זה".

"אבו סנאן בתקופה שלי הגדילה את שטח השיפוט של הכפר עד לגבול ואדי אלמג'נונה בגבול הכפר הדרוזי ג'ת,  ובקרוב נתחיל בבניית שכונה חדשה בחלק המזרחי של הכפר".

שיח' נוהאד: "לגבי פורום הרשויות הדרוזיות והצרקסיות, זה פורום טוב, עבד לטובת הישובים כאחד וההישגים רבים, כל ראשי המועצות עבדו יחד בעניין מאבק בחוק הלאום שפגע ופוגע קשה בכל מי שלא יהודי במדינה".

חשוב לציין שכפר אבו סנאן יושב על כביש 70, אחד הכפרים המעורבים שחיים בו בני עדות שונות, מי שהתמודד לתפקיד ראש המועצה בני העדה הדרוזית ובני העדות האחרות הם שותפים במועצה בחברות.

הדבר שמייחד את הכפר אבו סנאן, זה שהרוב עוסק בחקלאות, יחד עם זה מספר גדול מתושבי הכפר נמצא בתפקידים בכירים במשרדים שונים ובמסגרת הצבאית.

לדברים שאמר לנו ראש המועצה שיח' נוהאד מישלב, בסרטון.

 

ראש מועצת אבו סנאן משלב נוהאד

תגובות

מומלצים