ראשי המועצות הדרוזיות ושייך טריף ברכו את גנץ על כניסתו לממשלה

פורום ראשי המועצות המקומיות של העדה הדרוזית והצ'רקסית ברכו את גנץ לטענתם על שמנע הליכה לבחירות סיבוב רביעי והקמת הממשלה הצפויה, ראשי הרשויות "בטוחים שייצג את האינטרסים של העדה הדרוזית". גנץ כמו שידוע הבטיח, אבל בין הבטחה למימוש מרחק ארץ ושמיים, לדברים

26.04.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ראשי המועצות הדרוזיות ושייך טריף ברכו את גנץ על כניסתו לממשלה

 

פורום ראשי הרשויות קיים היום 26/4 שיחה חגיגית לרגל חג הנביא שועייב עה״ש עם יו"ר כחול לבן ויו"ר הכנסת רא"ל (במיל') בני גנץ בהשתתפות המנהיג הרוחני של העדה הדרוזית, השייך מואפק טריף ורוב ראשי הרשויות.

בפתח השיחה בירך גנץ את הפורום לרגל החג והודה על האחריות שגילתה הנהגת העדה כשהחליטה לבטל מיוזמתה את החגיגות הציבוריות בשל המצב הבריאותי.

בשיחה אמר ראש הפורום, ג'אבר חמוד, ראש מועצת סאג'ור, כי הפורום מברך את גנץ על החלטתו להקים ממשלה בעת החירום וכי הם בטוחים כי מתוך הממשלה, יפעל גנץ למען העדה שהיא בשר מבשרה של החברה הישראלית. בין הנושאים שנידונו בפגישה- המשך תוכנית החומש לחברה הדרוזית, יישום החלטת ממשלה 4798 במיידי, השלמת מענק האיזון לכל הרשויות ל 100%. שילוב הפורום בפעילות הוועדה המיוחדת שתוקם לבחינת חוק קמיניץ ביוזמת כחול לבן, היתרי הבנייה ותוכניות המתאר ביישובים הדרוזים והצורך בתיקון חוק הלאום. 

גנץ התייחס בסיום השיחה לנושאים שהעלה הפורום ואמר כי הוא מחויב לפעול למען החברה הדרוזית ולהפוך את ברית הדמים לברית חיים גם מתוך הממשלה לכשתקום. ערב יום הזיכרון והעצמאות, ביקש גנץ גם להעביר דרך הפורום את הצורך לתמוך במשפחות השכולות בקרב החברה הדרוזית על רקע הקורונה, וכן הדגיש כי במסגרת קבינט הפיוס, בכוונתו לדון בקידום השוויון בחברה הישראלית, נושא שהוא מייחס לו חשיבות עליונה וכן לקדם את הסדרת זכויות הבנייה ותוכניות המתאר".

 

תגובות

8. يوسف عامر לפני 4 שנים
تعليق
7. צופה לפני 4 שנים
קרקס העידה
6. עדי לפני 4 שנים
עליבות
5. רוב ומיעוט לפני 4 שנים
טוב להיות עם הרוב..משתלם יותר...
4. דילאוי לפני 4 שנים
למס" 1 ה"צעיר"
3. يوسف عامر البقيعه לפני 4 שנים
عدوا للعشره
2. حلبي לפני 4 שנים
قيادة هشة لطائفة مهزوزة
1. צעיר לפני 4 שנים
איך אפשר לבנות מדינה עם מפגרים

מומלצים