הזמנה והזדמנות בלה אשור

בכל פגישה עם בלה אשור לומדים עד כמה אנחנו יכולים להבין את התנהגות הגוף והבעיות שניתן לפתור, בלה:"למשל, אכילה רגשית, או אכילה לא מאוזנת אשר מצביעה על נושא לא פתור, או תרופות נוגדי דיכאון וחרדה שלא תמיד משפיעות לטובה, וגם האמונה שאנחנו לא מספיק טובים"

17.10.2020 מאת: רחל אבידר
הזמנה והזדמנות בלה אשור

 

"אני בלה אשור מטפלת רב תחומית וסופרת, יש לי ילדים ואף נכדים, ואני מטפלת באנשים בכל הקשור לבריאות הנפש והגוף במשך שנים ארוכות"

"אני רגילה להיות בקליניקה הטיפולית שלי במשך שנים. המקום פתוח ופועל לאורך שעות היום ואני יכולה לעזור לכל מי שסובל מחוסר איזון פיזי או רגשי הבא לביטוי עם התסמינים למיניהם".

למשל, אכילה רגשית, או אכילה לא מאוזנת אשר מצביעה על נושא לא פתור, או תרופות נוגדי דיכאון וחרדה שלא תמיד משפיעות לטובה, וגם האמונה שאנחנו לא מספיק טובים ועוד.

אני תמיד אומרת שאין כמו מפגש אישי, ובמקביל הטיפול לא תמיד דבר נוח, צריך לפני הכל להבין את שורש הבעיה, ולהוציא את המתרפא מהמקום בו היה שרוי עד היום וללמוד לשנות הרגלים.

וכך במשך שנים טיפלתי באלפי מתרפאים והם הצליחו לשנות את חייהם במשך ותוך המפגשים וכמובן שזה לכל החיים.

גם כיום אני יכולה לטפל בפגישות אישיות כמובן על פי הנחיות משרד הבריאות המשתנות, ובכל זאת אם יש כמה מכם אשר זקוקים לי ולא יכולים להיפגש בפגישה אישית, קיימים אמצעים נוספים העומדים לרשותנו, כמו זום, ווטסאפ וטלפון.

אני הראשונה להסכים אתכם ולומר שגם אני רוצה להיפגש, ובכל זאת...המציאות לצערנו לא תמיד מאפשרת זאת.

אני מזמינה את כל הלקוחות הקיימים וגם חדשים שלא יכולים להיפגש איתי או לא יודעים אם מותר ואיך בכלל זה יעבוד לדבר איתי.

בלה אשור: להתקשרות 050-7201752 ואני פה איתכם בשביל לטפל, להקל ולעזור לכם לחיות חיים שפויים במציאות לא פשוטה, יש לי את הכלים והידע בשביל לעשות זאת ולכם יש את הנייד שלי, בואו נדבר.

הספרים שהוצאתי לאור

התעוררות – מודעות ריפוי וגישור

שמנים ארומתיים מצמחי הארץ

אכילה מודעת

 

עוד בנושא בלה אשור אכילה דיאטות ובריאות

 

 

תגובות

מומלצים