כתב אישום נגד האסטרולוג המתחזה

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד מייק חיון, שהתחזה לאסטרולוג, בגין אינוס, ניסיון אינוס, מעשה סדום בנסיבות אינוס וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ועוד, בשבע נשים שונות.

30.12.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
כתב אישום נגד האסטרולוג המתחזה

 

על פי המתואר בכתב האישום, החל משנת 2012 ועד לסוף 2020, פנה מייק חיון באופן שיטתי לנשים באמצעות אפליקציות של היכרויות וברשתות החברתיות והציג עצמו במרמה כאסטרולוג בעל יכולות על טבעיות. חיון השתמש בתוכנת "אגרון פלוס 2006" (מאגר מידע המכיל העתק נתוני מרשם האוכלוסין, כפי שהודלף לרשת האינטרנט בשנת 2006) כדי למסור לאותן נשים פרטים אישיים על חייהן, אותם דלה מהתוכנה.

לאחר שרכש את אמונן, נהג חיון לנצל את מצוקותיהן של הנשים על מנת להפעיל עליהן מכבשי לחצים רגשיים, הוא טען בפני הנשים שמוטל עליהן כישוף ועליהן לעבור טקס בדחיפות על מנת להתירו, כדי שלא ייפגע בהן או ביקיריהן.

כדי לקבל הסכמת הנשים במרמה לבצע בהן עבירות מין שונות, ערך חיון טקסים להסרת הכישוף, שבמסגרתם ביצע בנשים מעשי סדום, מעשי אינוס, מעשים מגונים וכן קיבל מחלקן כספים במרמה.

הפרשייה נחשפה בתכנית הטלוויזיה "הצינור", במסגרתה ביימו פגישה בין אחת הנשים לחיון בבית מלון לצורך עריכת טקס הסרת כישוף. בטרם תחילת הטקס, התעמתו כתבי התכנית עם חיון והוא אמר, בין היתר, כי אין באמת כישוף.

במסגרת הבקשה למעצר עד תום ההליכים ציינה עו"ד מעיין שיוביץ מפרקליטות מחוז תל אביב (פלילי), שהגישה את כתב האישום: " מעשיו השיטתיים של המשיב, התכנון המוקפד ומצגי השווא המורכבים שרקח, מעידים על החומרה היתרה הגלומה במעשיו של המשיב והמסוכנות הנשקפת ממנו. כמו כן, כמות המתלוננות בהן פגע והעובדה שלא חדל ממעשיו גם לאחר שנחשף במסגרת התכנית מעידים עליו כי הינו משולל כל רסן ואינו מסוגל לשלוט בדחפיו המיניים."

 

תגובות

מומלצים