שיא המקוריות לקראת הוולנטיין,מכתב אהבה

"טקסטורה- מילים של אהבה" הוא מיזם תוכן רומנטי אשר נולד לפני שנה מתוך אהבה ורצון אמיתי להשיב עטרה ליושנה למילה הכתובה, ותמציתו שכתוב וכתיבת מכתבי אהבה.

07.02.2010 מאת: פורטל הכרמל והצפון
שיא המקוריות לקראת הוולנטיין,מכתב אהבה

בימים בהם כל חנות, מותג או רשת משיקים משהו בצורת לב לקראת הוולנטיין דיי, כדאי לעצור לרגע, לחשוב ולעשות סדר. וולנטיין דיי הוא חג הנחגג בכל העולם ב-14/02. נהוג לחגוג את וולנטיין דיי על ידי הענקת כרטיסי ברכה, פרחים או דברי מתיקה.

וולנטיין דיי נחגג לזכרו של הקדוש ולנטינוס הנוצרי וברבות הזמן הפך ליום המזוהה עם אהבה רומנטית. וולנטיין דיי הפך להיות יום שקשור בעיקר להחלפת פתקי אהבה בסגנון "וולנטיין", כפי שהקדוש הנוצרי נהג להשאיר לידידתו בת הסוהר.

"טקסטורה - מילים של אהבה" הוא מיזם תוכן רומנטי אשר נולד לפני שנה מתוך אהבה ורצון אמיתי להשיב עטרה ליושנה למילה הכתובה, ותמציתו שכתוב וכתיבת מכתבי אהבה.

"אומרים שעיניים הן ראי הנפש ואילו מילים הן המיתרים הפורטים על נימי הלב והנשמה, עבור כל אלו שהמילים מגמגמות להם נוכח מקלדת, שבליבם פועמת אהבה עוצרת נשימה אך המילים תקועות במעלה גרונם. אוהב/ת המבקש ממני לכתוב מכתב אהבה לאהוב/תו מרגש ומחמם את ליבי, אני מקשיבה לו, למבוכות הגדולות, לגמגומים הקטנים, אוספת ממנו מילים על בחירת ליבו, על היכרותם ושוזרת ממנו בעבורה, אריג צבעוני של מילים מרגשות להתעטף בו".

שחר משכתבת למען הפונים אליה מכתבי חיזור ואהבה, מכתבים של בינו לבינה, נאומי בר ובנות מצווה, כרטיסי חיזור וברכה, הזמנות מרגשות לחתונה ולשמחה, דרשות לחתן או לכלה, מילים חמות ליום נישואין או לאהבה ואפילו מכתבי פיוס ומחילה וזאת לאחר שנפגשה עם הפונים, לומדת מהם על עצמם ועל אהובם ומאזינה לרחשי לבם.

לאחר מכן במילים שאמרו לה וברוח בהן נאמרו היא משתמשת כחומר גלם למכתב. שחר תסגנן ותנסח את המלל והפונים יקחו אותו לביתם יעתיקו על נייר נקי בכתיבה תמה (ממש כמו פעם) וישלחו לאהובם.

"הרומנטיקה האמיתית נגלית במיטבה דווקא בפניות הפשוטות ביותר מאלה, המבקשים ממני לכתוב לאהובה לשעבר, זוג ותיק החותם עשרים שנות יחד או אם שנפטרה, לשזור מילים שנחרטות. מכתבים אלה רוויים לא פעם בכאב ובחרטה אך גם באושר וחמלה ושילוב זה הוא ההופך את מכתב האהבה לאמנות שונה כל כך ומרהיבה ביחס לשאר סוגי הכתיבה המודרנית".

"אני קוראת חדשות לבקרים על אנשים המשתתפים בסדנאות כיבוש, בקורסים המלמדים איך לשדל אישה למיטה או גבר לשיחה באותה היעילות בה מלמדים להחליף גלגל למכונית ויודעת שלא אלו פני הדברים, מתי שלחתם בפעם האחרונה מכתב אהבה בדואר ישראל?", אומרת שחר הדר, " הכל לקוני וקצר, בעזרת אותם אמצעי קשר אלקטרוניים ומכאניים, אני לא מאמינה שעידן המילה הכתובה המסולסלת בדיו וספוגה בריח בושם עדין התמצה".

"מכתבי אהבה הם מהכלים הנפוצים ביותר להעברת מסר אישי, רומנטי ובעיקר אינטימי. מדובר באחד הכלים הזוכים לעדנה מחודשת עם פרוץ מהפכת האינטרנט בחיינו".

"בשנה האחרונה יסדתי את "טקסטורה - מילים של אהבה", שירות שהתחיל כמכתבים של "בינו לבינה" והתרחב בהתאם לדרישה למכתבי אהבה ולאו דווקא זו הרומנטית, החל ממכתבים של אם לבנה דרך מכתבי ברכה לזוגות נישאים ועד לשבועות נישואין".

תגובות

מומלצים