הילדים סהרה ואיזר חסון: "העירייה לא מכבדת אותנו"

סהרה חסון, בת 9.5 ואחיה איזר בן 7.5, לומדים בבית ספר "עומרים" במגידו, הם ממורמרים מהתייחסות העירייה לצרכי הילדים. איזר: "אני מרגיש שהעירייה לא מכבדת אותנו בגלל שאינה מטפלת בצרכי הילדים"

04.05.2007 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הילדים סהרה ואיזר חסון: "העירייה לא מכבדת אותנו"

איזר: "אני אוהב לשחק בחוץ ובמיוחד לרכוב על האופניים שלי, המדרכות מלאות בעשבים, כך שלפעמים אני נאלץ לרדת לכביש ולסכן את עצמי. אני לומד במגידו ושמה דבר כזה לא קורה, המדרכות נקיות ומטופחות היטב. אצלנו כנראה שההתייחסות של העירייה לצרכי הילדים היא בעדיפות אחרונה, וההיפך צריך להיות נכון"

איזר מוסיף: "כשבא לי לשחק בזמני החופשי, אין לי איפה ללכת בכפר כי יש מעט משחקיות ומצבן גרוע ומסוכן מאוד, לכן, ההורים מסיעים אותי למשחקיות מחוץ לכפר בחיפה או ביוקנעם"

סהרה: "לפני זמן מה ביקשו מילדי כיתתי להכין עבודה שנקראת "היישוב שלי" שבה אספר על השייכות שלי ליישוב בו אני חייה, ובין היתר לספר על מקומות מועדפים בעיניי לבילוי ביישוב שלי, אני הייתי במבוכה רבה ולא ידעתי מה לעשות, בכיתי כל הזמן וכעסתי על ההורים שלי ושאלתי למה מגיע לי יחס כזה??"

"חיפשתי באינטרנט מידע אודות היישוב שלי אך לצערי האתר היחיד שמצאתי היה האתר הרשמי של העירייה שבכלל נקרא "עוספיה" http://www.isfiya.muni.il/ ויש התייחסות לכפר עוספיה בלבד ואין זכר למידע על דלית אל כרמל, לכן נאלצתי לחפש מידע במקומות אחרים".

סהרה פונה לראש העיר במילים אלה: "אני מבקשת שתפסיקו לזלזל בילדים, צריך לטפל במדרכות, צריכים לדאוג למקומות בילוי לילדים, והכבישים שיהיו נקיים כמו ביוקנעם. לתת לנו עדיפות עליונה, ושתזכרו שאנחנו דור העתיד שצריך לטפח אותו".

תגובות

15. בהא לפני 17 שנים
ילדים יקרים
14. תושבת העיר לפני 17 שנים
האמא המחנכת מרוב שהיא מאמינה בחינוך שולח
13. כרמלית לפני 17 שנים
סהרה ואיזר
12. אלבאטל2 לפני 17 שנים
תגובה לבאטל ופא
11. אלבאסל וופא לפני 17 שנים
לסהרה ואיזר
10. אזרחית לפני 17 שנים
הכתובת
9. מציאותי לפני 17 שנים
תגובה ל- 4 (סמירה)
8. שרה לפני 17 שנים
עם כל הכבוד!
7. ענאן לפני 17 שנים
זו לא עוד תלונה זו תלונה של משפ' חסון
6. ועדה לזכויות הילד לפני 17 שנים
על האמנה הבינלאומית בדבר זכויות הילד
5. סוהאד לפני 17 שנים
אני מאוד מצטערת על המצב הזה שאנו חיים בו
4. סמירה לפני 17 שנים
כל הכבוד לכם ילדים מיוחדים
3. סוניה לפני 17 שנים
נכון מאוד
2. מיסא לפני 17 שנים
כל הכבוד, צודקים בכל מילה....
1. תופיק לפני 17 שנים
התמונה מדברת אצל כולם

מומלצים