מאוחדת סניף עוספיה

זכי סעיד, מנהל סניף קופת חולים מאוחדת עוספיה: "מאוחדת נמצאת בעליה רצינית, שירות מקצועי ברמה הכי גבוהה, עברנו למבנה חדש מלפני 4 חודשים"..."מייחד את סניף עוספיה שיש לנו אוכלוסייה צעירה"..."אצלנו לרופא משפחה, או ילדים יכולים לבוא חופשי בזמן קבלת החולים ובלי הזמנת תור"..."סניף עוספיה יחסית שונה מכל הסניפים בקופות אחרות, שזה שעות עבודה גמישות"..."אני פונה לכל התושבים בעוספיה, אנחנו נותנים השירות הכי טוב ויש על מה לדבר".

16.01.2008 מאת: אמאני חלבי
מאוחדת סניף עוספיה

זכי סעיד, מנהל סניף קופת חולים מאוחדת עוספיה: "אני יליד עוספיה, גמרתי תיכון בחיפה, למדתי באונ' הפתוחה קורסים של כלכלה , עבדתי בבנק 5 שנים וב2001 הגעתי למאוחדת והתחלתי לעבוד כמזכיר, מ 2004 אני קיבלתי מינוי של מנהל סניף". 

זכי סעידזכי: "מאוחדת נמצאת בעליה רצינית עקב שירות מקצועי ברמה הכי גבוהה, עברנו למבנה חדש מלפני 4 חודשים, התוכניות של הבניה היו מלפני 3 שנים אבל הבניה קצת התעכבה, אבל ברוך השם הכל הסתדר וזה הגיע בזמן, כי יש לנו הרבה מה להציע, ומה שאני חושב שרמת השירות שאני נותן הוא השירות הכי טוב, היום לקופת חולים מאוחדת יש מודעות רצינית, 14 שנה אלופה בבריאות ומקום ראשון בישראל".

שאלה: איך מצטרפים למאוחדת?

זכי: "מצטרפים דרך 4 מחזורים בשנה, כל שלושה חודשים יש מחזור אחד, זה מתחיל מחודש ינואר והלאה, עוברים מקופה לקופה, כל אחד יכול לעבור מקופה לקופה, למאוחדת הוא צריך לגשת לסניף הדואר עם תעודת הזהות ולהירשם לקופת חולים מאוחדת, רק צריך לציין שהוא רוצה להירשם למאוחדת".

שאלה: מה שעות הפעילות בקופה?

מכבי עוספיה 05 בתלבושת של מאוחדתזכי: "סניף עוספיה יחסית שונה מכל הסניפים בקופות אחרות, שזה שעות עבודה גמישות, עובדים פיצול כל יום מא' ועד ה', משעה 8:00 ועד 12:00 ומשעה 16:00 עד 19:00, יום שישי יום קצר מ8:00- 12:00, מעניקים שירות מקצועי רב תחומי, כולל רפואת משפחה וילדים".

"אחרי שעות סגירת הסניף, בכל מקרה דחוף יש לפנות למוקד לילה שנמצא בדלית אל כרמל, לנו יש מחשבה לשים רופא תורן בלילות, אבל זה עדיין בטיפול, אנחנו דואגים לחולים ורוצים להיות קופה מובילה בכפר, כי אני חושב שרמת השירות אצלנו מקצועית ברמה הכי גבוהה ואנחנו עובדים עם בתי חולים ברמה מצוינת, כמו בית חולים רמב"ם, שהוא נמצא בהסכם מיוחד עם מאוחדת ומעסיקים רופאים ברמה מצוינת, שהם מנהלי מחלקות וסגני מנהלי מחלקות, בנוסף זמני ההמתנה לרופא מקצועי הם הכי טובים מבחינת פחות זמן המתנה".

שאלה: עם איזה בתי מרקחת אתם עובדים?

זכי: "יש לנו שני בתי מרקחת בהסכם עם מאוחדת במחיר מסובסד, בית מרקחת אלכרמל בהנהלת מואייד כרמאן, ובית מרקחת עלאא אלדין בדליה, ובנוסף גם ניופארם, קופת חולים מאוחדת שונה משאר הקופות שיש לה הסכם עם כל הבתי מרקחת החיצוניים שנמצאים באזור".

שאלה: המזכירות הקופה בעוספיהאם לקוח חולה מדליה יכול לקבל טיפול אצלכם בעוספיה?

זכי: "כשהחבר מצויד בכרטיס מגנטי הוא יכול להיכנס לכל סניף של מאוחדת, לא משנה איפה הוא נמצא, אצלנו זה שונה מקופות אחרות שצריך לעשות תור מראש, אצלנו לרופא משפחה, או ילדים יכולים לבוא חופשי בזמן קבלת החולים ובלי הזמנת תור, הזמנת תור זה רק לרופא מקצועי". 

שאלה: מה מייחד את הסניף שלכם?

זכי: "מייחד סניף עוספיה שיש לנו אוכלוסייה צעירה, משפחות צעירות ומבינות עניין, יושבים מקשיבים, מגלים עניין, ומטרתנו תמיד להמשיך להצעיד את הקופה ולתת השירות הכי טוב, אני מוכן לעזור בכל דבר ולענות על כל שאלה לבירורים, 24 שעות".

שאלה: מה עם האוכלוסייה המבוגרת?

ד"ר אמין זידאןזכי: "יש לנו אוכלוסייה מבוגרת בין 80-100 חברים, מעל גיל 60, הם מקבלים היחס והשירות הכי טובים, יש לנו אחות שמטפלת בסכרת, במרפאת סכרת, הם נמצאים במעקב צמוד, כל הבדיקות, לחץ דם, יש לנו רשימה ידועה מראש של מרותקי בית וחולים עם מוגבלויות שמקבלים שירות מיוחד וביקורי בית ונמצאים בהשגחה רפואית צמודה".

שאלה: מה לגבי התרומות למכבי עוספיה 05?

זכי: "אנחנו צריכים להודות לד"ר אמין זידאן שהוא רופא עצמאי בקופה והוא הבסיס של מאוחדת בעוספיה, לו יש חלק גדול בתרומות לקבוצת הכדורעף מכבי 05, הוא הרגיש מחויב לתרום, הוא מוכן לעזור בכל התחומים למען החברה ולא רק בתחום הרפואה, הקופה משתתפת בסדנאות בבתי ספר יסודיים ותיכון, אנחנו מעורבים חברתית, אנחנו בהמשך מתכוונים לבנות מרכז רב תחומי".

שאלה: כשחבר קופה נזקק לטיפול בבית חולים ודורשים ממנו התחייבות, מה זה בדיוק, ואם הוא מפונה ע"י אמבולנס?

וופא רחרוח פרמדיק, אמבולנס מד"אזכי: "יש נוהל בקופות חולים, כל קופה יש לה ביטוח רפואי משלה, זה נקרא ביטוח משלים, זה השלמת שירותים נוספים מעבר לשירותים שנמצאים בסל הבריאות, לגבי נסיעה באמבולנס, הנוהל אומר שחולה שפנה למיון באמצעות מגן דוד ואין לו ביטוח משלים, לא מגיע לו החזר, ואם יש לו ביטוח משלים אז מגיע לו החזר 50%, ואם זה אשפוז אז מגיע לו החזר מלא, החבר צריך להגיע לקופה עם מכתב השחרור והקבלה שהוא שילם ומחזירים לו את כל הכסף".

"הקופה לא משתתפת במקרה שחולה מגיע למיון ואין לו ביטוח משלים, אבל במקרים של חתכים, שברים, דימום של אשה בהיריון, קוצר נשימה, במקרים כאלה כשפונים אפילו שאין ביטוח משלים אז חייבים לעזור 50%".

שאלה: איזה שירות רפואי אתם נותנים?

זכי: "מתחילת השנה אנחנו רוצים להפוך את הסניף למרכז רפואי רב תחומי, שזה אומר הרחבת השירות המקצועי בסניף, זה מתבטא ב: רופא אורטופדי, רופא עור, כירורג, אורולוג, דיאטנית, רופאת נשים, רופא גסטרו, התפתחות הילד ועוד, כדי שתהיה רמה מקצועית, ועל מנת שזה יורגש, יש לנו מכון רנטגן בקרבת מקום, בין עוספיה לדליה".

מעבדה בקופה"יש לנו 4 פעמים בשבוע, בדיקות מעבדה, ימי ראשון, שני, שלישי וחמישי, משעה 8:00 ועד 9:30, בנוסף לזה אישה בהיריון יכולה לעשות את רוב הבדיקות אצלנו, חלבון עוברי, בדיקות גנטיות שעושים בבתי חולים, אנחנו עושים אצלנו במרפאה".

"יש לציין שסניף מאוחדת עוספיה נמצא בשיתוף פעולה מלא עם סניף מאוחדת דליה".

זכי: "אני פונה לכל התושבים בעוספיה, אנחנו נותנים השירות הכי טוב ויש על מה לדבר, יש לנו כבר מרפאה, מרכז רפואי רב תחומי ברמה מקצועית הכי טובה, בואו תצטרפו, אני פונה לכל מי שלא במאוחדת לבוא ולהתעניין, לבירורים ניתן להתקשר לזכי לטל 04-8355600 ".

תגובות

7. עספאוי בדם לפני 12 שנים
מאוחדת
6. magd mansour לפני 15 שנים
andi(הודו)
5. חבר לפני 16 שנים
סוף סוף
4. דרוזית גאה לפני 16 שנים
אין כמוך זכי
3. nguxphv לפני 16 שנים
כל הכבוד לכם
2. עספאניה לפני 16 שנים
אחלה של קופה
1. מ.מונדר לפני 16 שנים
מאוחדת פשוט עעעעעשששששששרררררר

מומלצים