מועצת דליה הגישה התנגדות לבניית בית המלון בסקעב

כרמי מקלדה מ"מ ראש מועצת דליה הגיש את התנגדות המועצה למיזם בית המלון בסקעב, בעלי האדמות גם הם הגישו באמצעות עו"ד חיים נתיב, שוחחנו עם כרמי.

21.07.2011 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מועצת דליה הגישה התנגדות לבניית בית המלון בסקעב

מועצת דאלית אל כרמל הגישה לועדת תכנון ובניה המחוזית ולועדת תכנון ובניה רכס הכרמל את התנגדותה למיזם בית המלון בסקעב, את ההתנגדות הגיש מ.מ ראש המועצה כרמי מקלדה שציין בפנינו שהמיזם לא לטובת הכלל ולכן המועצה מתנגדת לו.

בעלי הקרקעות ובראשם ועדת המעקב שהובילה את עניין ההתנגדות לתוכנית ושכוללת את מגדי חלבי, עמאד חלבי ואברהים והבה גם כן ישבו מספר פעמים וסיכמו להתנגד לתוכנית בניית בית המלון בסקעב.

בעלי האדמות הגישו את ההתנגדויות שלהם באמצעות עו"ד חיים נתיב לועדת תכנון ובניה המחוזית ולועדת תכנון ובניה רכס הכרמל.

כרמי מקלדה: "הבטחנו שעד ה 20 ליולי 2011 נגיש את ההתנגדות ואנו עומדים בהבטחה שלנו, המועצה מעולם לא היתה יוזמת או שותפה לתוכנית בית המלון שהוגשה".

כרמי: "היזם שבבעלותו 5 דונמים הולך להפקיע כ17 דונמים של תושבי דליה, האוכלוסייה לא תהנה מהמיזם הזה ורק בעל הפרוייקט עצמו זה שיהנה מהמיזם, המועצה הבהירה שהיא מעוניינת במיזמים כלכליים אבל לא בתנאים האלה, במצב הנוכחי הרבה תושבים נפגעים לטובתו של פרט אחר שהוא אינו תושב המקום".

בהתנגדות נכתב: "לרשות המקומית מעולם לא היה אינטרס או עניין או מטרה בכדי ליזום תוכנית שמטרתה לפגוע בפרטיים בכדי להטיב עם פרט אחר, ללא חלוקת נטל ההפקעות וההכנסות בין השותפים כמקשה אחת, הרשות לא תצטרף לתוכנית ולא תתמוך בתוכנית כל עוד שלא נאמרו הדברים במסמכי התוכנית באופן מפורש".

"התוכנית פוגעת בחלקות הגובלות לאורך הדרך המובילה למתחם הן על ידי פגיעה פיזית עקב הפקעות למטרות שאינן ציבוריות ושאינן מצדיקות הפקעה בהיקף רחב כזה ובחתך דרך שאינו הולם את היקפי התנועה והן ע"י התווית שטח הפקעה נוסף לטיפול נופי שאף הוא מופקע מתוך חלקות פרטיות שאינן בבעלות יזם התוכנית".

לשיחה שקיימנו עם כרמי מקלדה

{YouTubeVideo id=XkSlEsV2qH8}

http://www.youtube.com/watch?v=XkSlEsV2qH8

תגובות

3. אחד‏ ‏אכפת‏ ‏לו לפני 13 שנים
אל‏ ‏תבואו‏ ‏בטלנות
2. עמאד לפני 13 שנים
תודה מקרב לב
1. מהא לפני 13 שנים
כל הכבוד על הצעד הזה

מומלצים