מאבק משותף בין דליה עוספיה והנשים

"שהמדינה תבין אנחנו נלחם ונפעל בכוח אם יוחלט לעבוד באדמותינו". פהמי, חליל ומנהל יובילו לאיחוד מחודש, שיח'טריף בתגובה, לראשונה נשים במאבק.

06.08.2011 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מאבק משותף בין דליה עוספיה והנשים

לאור תשובת מנכ"ל מע"צ שלא הצליח לקבל מנדט לקדם פתרון בסכסוך האדמות במפער הקישון והודיע שמע"צ ממשיכים בעבודה בתפיסת הקרקע וגידור האדמות, הוחלט ע"י בעלי הקרקעות להחריף את המאבק.

מפער הקישוןמנהל מנסור אחד מבעלי הקרקעות במפער הקישון ראה לנכון לאור תשובת מנכ"ל מע"צ לקרוא למנהיגי העמותה להגנה על אדמות הכרמל פהמי וחליל חלבי, לדון איתם באיחוד השורות מחדש למען השגת המטרה המשותפת של כולם ומיד נענה בחיוב.

במאבק המתחדש יקחו חלק נשות עוספיה שפעלו לפירוק איחוד עיר הכרמל, הוסכם שאמתיאז מנסור תוביל קבוצת נשים שיצטרפו למאבק המשותף עם העמותה להגנה על האדמות ובעלי הקרקעות במפער הקישון.

נשות עוספיהמנהל, פהמי וחליל אמרו בראיון שיפעלו יחד בכל הכוח למנוע מהמדינה לנשל את אדמות הדרוזים וישקלו השבוע צעדים חדשים במטרה למנוע המשך הביזיון של המדינה כלפי העדה הדרוזית.

שיח מוופק טריף שהשתתף בישיבה עם מנכ"ל מע"צ וחה"כ חמד עמאר אמר בתגובה להתפתחות החדשה: "אנחנו מזדהים עם מאבקם של בעלי הקרקעות מהכרמל וכולי תקווה שהעבודות לא יחודשו עד שיגיעו להסכמה עם בעלי הקרקעות ויתנו להם את הפיצוי המגיע להם".

שיח טריףשיח' מוופק טריף: "בישיבה עם מנכ"ל מע"צ הובהר שמע"צ תתן פיצוי גם לאדמות שהופקעו בעבר לצורך כביש 70 ובנוסף אם יש חלקות שנפגעות ולא יוכלו בעליהם להיכנס אליהם, שהמדינה תפצה את בעליהם, כאן מדובר על החלקות שלא כלולות בהסכם הממשלה".

שיח מוופק טריף: "אני מבקש גם מבעלי הקרקעות שעוד לא העבירו בעלות אדמות שקיבלו מההורים או המשפחה על שמם, שיפעלו לעשות זאת בהקדם האפשרי ושלא ימשיכו לשבת בשקט כאילו אין דבר, בנוסף שבעלי הקרקעות ילחצו לשבת על שולחן המשא ומתן ולהתדיין עם המדינה על חלקם בפיצוי".

 {YouTubeVideo id=Ep8PXxQrWDw}

תגובות

21. יודע דבר לפני 13 שנים
די לצביעות
20. אוביקטיבי לפני 13 שנים
מעט שכל והגינות לא יזיקו
19. עספאווי הגון לפני 13 שנים
מאבק הוא בד"כ אמצעי ולא מטרה
18. צופה על ההתרחשויות לפני 13 שנים
כשחליל אומר לכך מתכוון.
17. משפחת קדור לפני 13 שנים
תגובה
16. موضوعي לפני 13 שנים
رد على رقم11
15. אוביקטיבי לפני 13 שנים
די לצביעות !
14. צעיר לפני 13 שנים
בהצלחה
13. עד לפני 13 שנים
רק באיחוד הכוחות ניתן להשיג דברים
12. נדין לפני 13 שנים
כל הכבוד לכולכם
11. عسفاوي לפני 13 שנים
لماذا شارع عسفيا غير مغلق حتى الآن؟
10. עספאוי הגון לפני 13 שנים
מאבק האדמות זה עשק רציני.
9. בעל קרקע לפני 13 שנים
העיקר האדמה ולא האנשים
8. דלואניה לפני 13 שנים
כל הכבוד לכם ולנשים
7. עבוד י לפני 13 שנים
עוספיה
6. ס.נ לפני 13 שנים
מאבק האדמות
5. כיוף נ לפני 13 שנים
עוספיה
4. עוספיה ס לפני 13 שנים
המטרה
3. בעל עניין לפני 13 שנים
אנשים מכובדים
2. מבינה עניין לפני 13 שנים
רק הנשים יעשו סדר
1. עוספיא לפני 13 שנים
אולאי

מומלצים