חכ"ל שיח' זידאן עטשה לח"כים הדרוזים

"יש לכם הזדמנות אחרונה לסייע למאבק האדמה במפער הקישון, תצפו לתוצאות הרות אסון אם הממשלה תאנוס אותנו להסכים להפקעת הקרקעות"

16.08.2011 מאת: פורטל הכרמל והצפון
חכ"ל שיח' זידאן עטשה לח"כים הדרוזים

 מכתב לחברי הכנסת הדרוזים איוב קרא, מגלי והבה, סעיד נפאע וחמד עמאר, בו פונה חכ"ל שיח' זידאן עטשה בעניין קרקעות מנסורה ומדיניות ממשלת ישראל בעניין.

שיח' זידאן פונה במכתב בשם אלפי דרוזים מכל הישובים ובעיקר מהכרמל כמו שהוא מציין במכתבו.

שיח' עטשה: "עברו יותר מחמש שנים והמחלוקת בנושא הקרקעות הנ"ל הולכת ומעיקה ומחמירה, רווחת אצלנו אמונה כי ממשלת ישראל נחושה בדעתה להשתלט על אדמות אבותינו ללא תמורה שווה אם זה בקרקע ואם בכסף, זאת בניגוד לכל הסיכומים עם נציגי המוסדות".

שיח' עטשה: "בית המשפט העליון הפך להיות בעניין זה, כלי בידי משרד ראש הממשלה ומי שעומד בראשו, אייל גבאי אויב הדרוזים מספר אחד המנצל את מעמדו וסמכותו לזרוע הרס ולשפוך ארס נגדנו, שותפו לכך הוא ערן ראובני, להזכירכם כי למרות האמור אייל גבאי הוזמן והתארח אצל שיח' מוופק טריף והוענקה לו מתנה דרוזית הפלא והפלא".

שיח' עטשה: "שופטי העליון חסרי אונים אינם מסוגלים לקבל פסק דין לעתירתנו וכי מפי השופט אשר גרוניס, "בית משפט זה אינו יכול לעזור לכם", פתאום בית משפט עליון מתחמק מלשפוט בעניין זכויות אזרח, זכויות אדם וקניין, פעם ראשונה בתולדת המדינה".

שיח' עטשה: "מכובדי חברי הכנסת בני מערוף יודעים את כל השאר ותצפו לתוצאות הרות אסון אם הממשלה תאנוס אותנו להסכים להפקעת קרקעותינו והשפלתנו חלילה וחס, לפניכם הזדמנות היסטורית להתאחד ארבעתכם ובאופן מיידי כבני מערוף סביב עמדה איתנה ואחידה, כדי למנוע מהרוב החזק ובעל האמצעים והעוצמה לנצל את חולשת המיעוט".

שיח' עטשה: "עיני הדרוזים נישאים אליכם ובמיוחד אחרי פנייתי הנרגשת והתכליתית זו, תעשו מעשה מיידיתכליתי ויעיל ותהפכו להיות אדוני ההצלחה והפתרון לפני שתהפכו לחלק מהבעיה והאסון, כולנו תקווה כי תפעלו ביחד בנחישות ובגבורה כסוד להצלחה".

לראיון שקיימנו עם שיח' זידאן עטשה לפני שנה וחצי בו אמר:

אין על רכוש נציג ואין מנהיג, חכ"ל שיח' זידאן עטשה ששימש בעבר ערוץ הסברה למדינת ישראל, נלחם ומתקומם על התנהגות המדינה עם הדרוזים.. שיח' זידאן:"שכל יהודי ידע שאנחנו מועשקים ונרדפים כאילו שאנחנו פורעי חוק".

{YouTubeVideo id=HD0XcmyiNoA}

שיח' זידאן עטשה אומר: "מנהל מקרקעי ישראל מלא גזענים ובראשם יו"ר המנהל ערן ראובני, היהודים פועלים לפי עיקרון גאולת האדמה".

"אף ח"כ דרוזי לא יכול לטעון שהוא מייצג את הדרוזים, המנהיגות משתפת פעולה עם הממסד על חשבון אדמות הדרוזים בכרמל, מנהיג שמפעיל לחץ על הועדה להגנה על האדמות לחתום על הסכם עם הממסד, מבחינתי אין לו זכות לייצג אותי כבעל קרקע".

"אני חושב שללא הגיבורים האלה שהתפרעו לא היתה שום התקדמות בזמן האחרון"

זידאן: "ישנם בעלי הון שמשחדים את השלטון וחלקם נגועים בגזענות, דוגמת מנהל מקרקעי ישראל, ראובני שהוא גזען מדופלם, הוא מרמה את הממשלה שהולכת לפי העצות שלו, קרקע לא נקנית בכסף, קרקע חקלאית שיעברו בה פרוייקטים בעתיד תהיה אדמה שווה ולא חקלאית, צריך לחשב את זה באופן הזה שישלמו לנו כאדמה מסחרית, כי כך הם תכננו מהתחלה".

"שקברניטי המדינה ושהמנהיגות הדרוזית בכנסת ובכל מקום ידעו שפקידים זוטרים עובדים עליהם בירושלים, הכל שקר ואנחנו רוצים למנוע התנגשות הרות אסון".

http://www.youtube.com/watch?v=HD0XcmyiNoA

תגובות

22. דורשת צדק פנימי לפני 12 שנים
העניין מתחיל מפנים
21. אבו ענאן לפני 13 שנים
אתה דרוזי פטריוטי
20. בת דוד לפני 13 שנים
לבן הדוד באמירקה שלום
19. אוביקטיבי לפני 13 שנים
גיבורים אחרי היציאה לפנסיה !
18. עלי לפני 13 שנים
זיידאן גאוות העדה
17. כפר סמאעאוי לפני 13 שנים
שיח זידאן
16. عسفاوي לפני 13 שנים
الطائفه بغني عن امثال زيدان!!!!!!!!!!!
15. א-ב לפני 13 שנים
זידאן
14. رافع عطشه לפני 13 שנים
ألطائفه تفتقر لعشرات أمثال زيدان عطشه
13. עספאני אסלי לפני 13 שנים
אל תתרגש מהתגובות שיח׳ זידאן
12. מנסורי חור לפני 13 שנים
אתה לא פחות גרוע
11. עספאווי לפני 13 שנים
פוליטיקאיט זול ואחד מאלה שהרסו את הדרוזים.
10. סתם אדם לפני 13 שנים
פוליטיקאי מתוחכם
9. עספאוי אסלי לפני 13 שנים
תגובה לחסין זאהר.
8. ריטה פרייס לפני 13 שנים
לא מדוייק בכלל. מגלי היחיד שעוזר - צפה בקישור והוא
7. זאהר .ח לפני 13 שנים
הגדול מכווווולם.
6. בחורה לפני 13 שנים
אדמות של מי
5. חסין זאהר לפני 13 שנים
הצתה מאוחרת דמגוגית ומטעה
4. דילאויהה לפני 13 שנים
כל הכבוד
3. עספאני לפני 13 שנים
מר יזדאן , תזכיר לנו מה תרמת לעידה כשהייתה ח"כ
2. איימן לפני 13 שנים
כל הכבוד שייך
1. גאה בך ובמעשיך לפני 13 שנים
אידיאל הדרוזים לכל הדורות!!!

מומלצים