האם האדמה נמכרת ליותר מאדם אחד?

איך עובדת השיטה ומי אמור לפקח שלא יקרה מה שקורה שפתאום אזרח מגלה שעל הנכס שלו רשום אחר ושהשם שלו הוחלף ברישום הטאבו.

22.09.2011 מאת: יוסף חלבי
האם האדמה נמכרת ליותר מאדם אחד?

מכירת וקניית מגרשים ובתים בכרמל, שאלות רבות של תושבים שבבוקר אחד גילו את התרמית וכל עולמם חשך, ההחלטה האם ללכת למלחמה, למי לפנות ומה עושים במקרים כאלה ובמיוחד כשמדובר במשפחה שבקושי הצליחה לרכוש אדמה, הכסף נגמר ואין יותר יכולת לשכור עו"ד ליצוג מול משרדי הממשלה ומול אותם אינטרסנטים שיש להם קשרים ואמצעים לשנות דברים בטאבו כחוק רק בשיטות מיוחדות שלהם.

איך השיטה עובדת? האם הקרקע נמכרת ליותר מאדם אחד? איך רשויות המיסים מאשרים תשלומים ובפועל אותו קונה לא יכול לקבל כלום והוא משלם לשווא?

מה החלק של חלק מעורכי הדין שעוסקים באדמות בסוגייה הזו?.

תמונה להמחשהמה החלק של משרדי הממשלה השונים, הטאבו המיסים ועוד, בעובדות של ריבוי מקרים כאלה? האם הכסף הגדול מסנוור את אותם עורכי דין שהופכים לחותמת גומי בידי חלק מהמשרדים?.

זאת אחת הבעיות הגדולות של הכרמל בשנים הבאות, מחפשים פתרונות לבעיות האלה תוך כדי תחקירים והעברת הנתונים למקורות המטפלים בהונאה.

בעיה שיכולים להזכיר בכתבה הזו, בחור שילם מס רכישה ומס רכוש וחתם בפני עורך דין שבפועל העורך דין לא נכח במשרד אבל על גבי טופס הרכשיה, בעל המשרד חתם עם חותמת בשם העורך דין, הבחור בכללית לא יכול לקבל טאבו על החלק שלו, כי אותו חלק היה רשום על אנשים אחרים.

תמונה להמחשהמקרה נוסף של בחור שקנה אדמה, שילם כסף טוב ובעצם האדמה היתה שייכת לאדם נוסף, למרות ששילם את כל המיסים של אותה אדמה.

מבדיקה שעשינו על אדמות הכרמל, אנו מגלים שאחוז ענקי של אדמות בשטח השיפוט של דלית אל כרמל ועוספיה רשומים על שמם של תושבים ערבים מכל מיני מקומות בארץ, חלק מהאדמות רשום על שמם של יהודים ואחוז לא מבוטל של אדמות רשום על שמם של אזרחים מעדות שונות שמתגוררים בחו"ל, באירופה, ארה"ב, קנדה, דרום אמריקה ומדינות אסיה.

אתם מוזמנים לשלוח למערכת פורטל הכרמל סיפורים שקרו איתכם בנושאים דומים, מובטח חיסיון מלא לפונים, ניתן לשלוח לצור קשר באתר או לכתוב למיל editor@karmelp.co.il

תגובות

8. ס........ לפני 12 שנים
מודאגת
7. איש מקצוע לפני 12 שנים
כל אחד שישמור על החלקה שלו.
6. מודאג לפני 13 שנים
רמאים וגנבים
5. ريما الكرمل לפני 13 שנים
حسبي اللة ونعم الوكيل بالنصابين
4. המפתח אצל העו"ד לפני 13 שנים
לא נכנסים לעו"ד לפני שבודקים אותו
3. מעספיא לפני 13 שנים
מכרו לי אדמה של אחר
2. אזרח יודע לפני 13 שנים
פקחי רכס הכרמל
1. קורבן לפני 13 שנים
זה קרה לי

מומלצים