המחדל של המדינה

לועדות התכנון והבנייה יש חלק בתסכול ובכעס של המגזר הערבי על רשויות המדינה. כך אומר עו"ד בלומנפלד בעקבות מאבקים משפטיים עיקשים שמנהל בוועדות תכנון ובנייה במגזר הערבי והדרוזי.

11.11.2012 מאת: פורטל הכרמל והצפון
המחדל של המדינה

"כשאני רואה את כמות הזיכויים של משרדי בתיקי תכנון ובנייה ואת המחדלים הרבים שאני מגלה בתיקים של תכנון ובנייה שנגרמים על ידי מכיני כתבי האישום האלה וגורמים עוול בלי סיבה לנאשמים אני מבין את התסכול של המגזר הערבי ואת הכעס הרב של אנשי המגזר הערבי על רשויות המדינה".

כך אומר עו"ד שלומי בלומנפלד מחיפה שלאחרונה רשם כמה זיכויים יפים בתיקי תכנון ובנייה שהתנהלו בבתי משפט השלום בקריות בחיפה בעכו ובנצרת .

"לועדות התכנון והבניה במגזר יש חלק בתסכול ובכעס ואפילו בזעם של המגזר הערבי על רשויות המדינה. שאדם מקבל כתב אישום בתיק תכנון ובנייה בלי סיבה ובלי שבדקו בכלל את ביתו וניזונים רק על שמועות או דיווחים של אדם שלישי והערכות, והוא צריך להוציא מכיסו עשרות אלפי שקלים ולחיות בתחושה רעה כי מתנהל נגדו תיק פלילי בבית משפט ולהפסיד ימי עבודה וכול זה סתם בלי סיבה ובסוף המדינה חוזרת בה מכתב אישום כי התובע מבין שאין ראיות כול זה מוביל לתסכול ולזעם של המגזר הערבי נגד הרשויות. שאני שומע את הלקוחות הרבים שלי מהגליל מהעמקים מעכו מהדרום מחיפה ומנצרת אני מבין אותם לחלוטין" אומר עו"ד בלומנפלד.

עוד שלמהעו"ד שלומי בלומנפלד מנהל כבר כמה חודשים מאבקים משפטיים עיקשים בוועדות תכנון ובנייה. בעיקר מדובר בוועדות תכנון ובנייה במגזר הערבי והדרוזי "מה שגיליתי שם זה פשוט מחדל של המדינה" אומר עו"ד בלומנפלד "תיקים ועוד תיקים ועוד תיקים שמוגשים בלי ראיות נגד חסרי ישע".

עו"ד בלומנפלד וצוות משרדו החלו לאחרונה בהליך יוצא דופן . הם מגישים תביעות נזיקין ופיצויים נגד ועדות התכנון והבניה שחוזרות בהן מכתבי אישום נגד נאשמים במהלך משפט וזאת בדרישה חד משמעית לקבל פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לנאשם . לאחרונה בתי המשפט כבר פיצו בעשרות אלפי שקלים כמה מלקוחותיו של עו"ד בלומנפלד ויש עוד עשרות תיקים שמתנהלים בימים אלה בבתי המשפט בתביעות דומות.

תגובות

מומלצים