מכה ניצחת לסמים

במסגרת יום פתוח על מניעת שימוש בסמים שארגן המרכז לסיינטולוגיה ישראל, אנשי טמרה זכו לשבחים על פעילותם לקהילה חופשיה מסמים

01.12.2012 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מכה ניצחת לסמים

המרכז לסיינטולוגיה ישראל, אשר פתח את שעריו של ביתו החדש בבית קולנוע אלהמברה ההיסטורי ביפו באוגוסט האחרון, ציין את יום הילד הבינלאומי של האומות המאוחדות ב"יום פתוח על מניעת שימוש בסמים".

באירוע נכחו נציגי עירייה ומועצות מקומיות, אנשי ממשל, פעילי תנועות נוער ומתנדבים בפעילות החינוך על סמים "עולם ללא סמים" אשר נתמכת על-ידי ארגון הסיינטולוגיה ופעילה ב-180 מדינות.

האירוע, אשר ציין בין השאר את הפעילות המרשימה בעיר תמרה שבצפון, החל בהדגמה קצרה של הרצאה על סמים שניתנה על-ידי זמר האופרה הבינלאומי גבי שדה, אשר הינו אחד מהמתנדבים הבולטים של הארגון.

לאחר מכן עלתה לבמה הארכיטקטית איילת מליס, ראש פעילות ארגון "עולם ללא סמים" בארץ אשר יזמה את הקמתו לפני קרוב לחמש שנים והביאה אותו למצב בו הוא עזר לחנך על סמים יותר מ-15,000 מתושבי ישראל.

גב' מליס הציגה את החומרים החינוכיים של הארגון, אשר כוללים תשדירי שירות על כל סם פופולרי כיום, סרט תעודי נושא פרסים בן שעתיים בו מרואיינים בני נוער על התנסויותיהם עם סמים והנזקים שהם סבלו מהם, חוברות מידע על כל סם וסם ומערכי שיעור מלאים.

גב' מליס גם ניצלה את ההזדמנות כדי להעניק תעודות הוקרה לפעילים בולטים מהישוב תמרה, עליהם אמרה כי הם "דוגמה מאלפת ונותנת השראה, כקבוצה של אנשים אשר החליטו ליצור קהילה חופשיה מסמים בתמרה שבצפון".

מקבלי תעודות ההוקרה היו קאסם אבואלהגה, לו הודתה גב' מליס על "תמיכה נלהבת ונאמנה, מהיום הראשון שבו הוצגה לפניו התכנית", אשר נשא דברים ואיחל לכולם עתיד ללא סמים והביע את מסירותו לעתיד זה, וכמאל אבואלהגה ומוחמד אבואלהגה, אשר מריצים את הפרויקט בתמרה ומהווים את הרוח החיה בו זו השנה הרביעית ולקחו על עצמם משימה כבירה של הבאת החומרים והאמת על סמים לעיר כולה.

עוד נשאו דברים מנהל לשכה והדובר של סגן השר איוב קרא, אשר נגע ללב הקהל בסיפור על היכרותו האישית עם נפגעי סמים ועל הלהט שבו הוא עובד כבר שנים במלחמתו בנגע הסמים, והודה לגברת מליס על פעילותה לצידו בשנים האחרונות.

נציג המרכז לסיינטולוגיה, מר ספי פישלר, הציג את הפרסום החדש של ארגון הסיינטולוגיה על פעילות עולם ללא סמים - הראשון מבין שישה פרסומים של ארגון הסיינטולוגיה בשנה הקרובה אשר יתמקדו כל אחד בפעילות אחרת של הארגון לשיפור חברתי: הפצת המסר של זכויות האדם, התגברות על מחסומים ללמידה, חינוך לסובלנות ונגד לאלימות, ארגון היועצים הרוחניים המתנדבים של סיינטולוגיה שעוזרים באיזורי אסון ורשת הגמילה מסמים "נרקונון" אשר הסניף הראשון שלה בישראל נפתח לפני שלושה שבועות בישוב זיתן.

לאחר האירוע הקהל הוזמן להנות מהופעה על גג הבניין וחומרי הסברה על עולם ללא סמים חולקו לכל אורח. היה מעורר השראה.

תמונה לדוגמה

תגובות

מומלצים