תוכנית מתאר ע.ד300 לדאלית אל כרמל

השאלה מי מוביל את תוכנית המתאר המתחדשת ואם הציבור ובעלי השטחים שלא יכללו בתוכנית מודעים למצבם. תופיק: "מגיע לנו, כי אלה אדמות פרטיות ולא של המדינה".

06.05.2013 מאת: פורטל הכרמל והצפון
תוכנית מתאר ע.ד300 לדאלית אל כרמל

גבולות דאלית אל כרמל מחוץ לתוכנית ע.ד 300 המאושרת.

תופיק זידאן לוקח אותנו מקצה לקצה בגבולות דליה. את הסיור התחלנו בקצה המזרחי לדליה בערוץ הכביש המתוכנן לח'לת עלי, כל האזור הזה נמצא מחוץ לאזור השיפוט.

תופיק מבקש מועדת הגבולות שתכלול את כל האזור הזה עד לחורשת אלבח'שה. "המציאות שנמצאת בשולחן ראש המועצה שהכונה שלו טובה אבל הדברים בשטח נראים אחרת".

גבולות דליהבאזורים הנוספים מדרום דליה אנו מגלים שטחים נוספים שנמצאים מחוץ לגבולות דליה המתוכננים ורוב האדמות הפרטיות נמצאות מחוץ לתוכנית ולא משנה מי רשום כבעלים של האדמות האלו.

תופיק: "כמה שדיברו שבתוכנית המוגשת נמצאו פתרונות לחלק מהבתים שנבנו, זה לא נכון ולמשל הבתים של משפחת אבו זאלף וכל הבתים האלה נמצאים מחוץ לגבולות דליה".

תופיק: "מגיע לנו, כי אלה אדמות פרטיות ולא של המדינה, עד היום המדינה לא השקיעה בכלום לרווחת התושבים הדרוזים, לא חשבו על החיילים המשוחררים, תראו לי מפעל אחד בדליה, אז מה אתה רוצה שהתושבים יעשו? במיוחד אחרי שהמדינה הפקירה אותנו, אפילו משכנתאות לא נותנים, לא הושקע בשום דבר אפילו בחינוך".

סרטון סיור בגבולות דליה ממזרח למערב

 

{YouTubeVideo id=dat3ICWph9c}

http://www.youtube.com/watch?v=dat3ICWph9c

תגובות

4. תושב לפני 11 שנים
דלואני
3. דלואני לפני 11 שנים
אם לא יפעלו מהר נהיה בברוך
2. אחסאן חאתם חלבי לפני 11 שנים
עוד פעם מתכננים לנו את העתיד
1. תושב לפני 11 שנים
מקווים שיהיה טוב

מומלצים