נחשפה שיטת חיסול מעמד הביניים בישראל

בכנס הקבלנים באילת, קיבלנו אישור רישמי לשיטה כשבכיר במשרד האוצר, גל הארונוביץ הממונה על מיסוי המקרקעין, חשף באומץ לב איך השיטה של ממשלות ישראל לשדוד ולעשוק את מעמד הביניים עובדת.

24.05.2013 מאת: ערן רולס
נחשפה שיטת חיסול מעמד הביניים בישראל

הציבור מטומטם ולכן הציבור ימשיך לשלם.

גל הארונוביץ הממונה על מיסוי המקרקעין: "אחד מפקידי האוצר שאל אותי באיזה בוקר 'כמה דירות מוחלפות? 'אמרתי לו בערך 30 אלף בשנה. אז עושים מכפלה של 3.5% (מס רכישה שיוטל על הקונים שמשמעותו עוד ייקור של 50,000 ש'ח בממוצע לדירה ע.ר) והנה סגרנו מיליארד ש'ח.

ההסבר הממצה הזה מסביר לנו איך השיטה לחיסול מעמד הביניים דרך מחירי הדירות עובדת. למדינת ישראל יש אינטרס מוחלט שמחירי הדירות יעלו ויעלו, כי היא מרוויחה חצי מליון ש'ח על כל מליון ש'ח שהמשפחה משלמת לקבלנים.

ככול שהמחירים עולים כך גובים יותר כסף ומממנים את השחיתויות וחוסר הצדק כמו המשכורות בנמלים (40,000 שח בממוצע) או תשלומי פנסייה בממוצע 15,000 שח לאנשי קבע שפרשו בגיל 42 לגמלאות לאחר שירות קרבי בקריה או בצריפין ועוד עוולות שמעמד הביניים מחוייב למממן על כתפיו, ובמיוחד דרך המיסים שהוא משלם על דירתו.

מה עדיף לפוליטיקאי? להתמודד עם קבוצות הכוח של מערכת הביטחון והנמלים או עם משפחה ש"לא נורא תשלם משכנתא של 4,900 שח בחודש לשלושים שנה"?  התשובה בגוף השאלה.

עד שלא נצא לרחובות ולפייסבוק ונצעק חמס ימחק מעמד הביניים והעתיד של הדור הצעיר.

תגובות

מומלצים