שתיקה שווה זהב

מאין אתחיל את מילותיי, כי בפי המון, האווירה הפוליטית המכוערת שנוצרה בגלל שני מועמדים אנוכיים וחסידיהם המטורפים שלא יודעים גבול.

04.09.2013 מאת: אובייקטיבי
שתיקה שווה זהב

אפנה דרך האתר לשני המועמדים ואתחיל בכרמל קודם, אדוני ראש המועצה, הכפשת את רפיק בכל דרך אפשרית ובכל הזדמנות הזכרת את עברו, לא חסכת בזה ואף בנית את תוכנית הבחירות שלך סביב נושא זה, שאלה לאן חשבתם אתה ויזיד להגיע, האם המח החולה של שניכם חשב לרגע שנושא זה ירתיע אנשים מלהצביע לרפיק או לגרום להם לדחות אותו חברתית !!! אז טעיתם בגדול וזה התפוצץ לכם בפנים, האנשים הוסיפו להתלכד סביב רפיק ולחזקו.

האם אדוני ראש המועצה חשבת על תגובתך לרפיק דרך פורטל הכרמל לאחר שביקש ממך מפורשות לחדול מהתעמולה המלוכלכת שאתה ויזיד מובילים!! כנראה שלא חשבת בכלל על תגובה עניינית כי היא לא הגיעה מצדך, מי שרוצה למגר תופעות כאלה יוצא ברבים ומגנה את הנעשה מצד תומכיו למועמד השני, ואף היית צריך להגיע לביתו של רפיק או המינימום להרים טלפון וללבן עניינים ביחד וזה אדוני היה מקנה לך הרבה הערכה וכבוד, וגם לא היית עושה כך כי האגו אוכל אותך מבפנים ומבחוץ.

אדוני ראש המועצה, תוכנית בחירות בונים על הישגים ותוכניות עבודה מסודרות, על פרויקטים ותכנוני בניה והרחבת גבולות או המינימום אישור למה שיש, ולא על הכפשות ודברי הבל שלא מוסיפים לך כבוד ולא גורעים מרפיק כבוד, ההפך הוא הנכון, תחשוב על זה.

ועכשיו לרפיק, אדוני המועמד, עליך מוטלת כנ״ל אשמת ההכפשות מצד מובילי הסרטונים מתומכיך, ועליך למגר תופעה זאת בטרם בקשתך מכרמל.

אדוני המועמד והעיתונאי המהולל, איך נפלת למלכודת שהובילו אותך אליה כרמל ויזיד, הלו והיא להתייחס לפרשה שלא אמורה לעניין אף אחד בדליה, איך לא הפעלת שיקול דעת פוליטי איך לא התייעצת עם אנשי פוליטיקה, איך לא ידעת להמשיך לשתוק, פשוט לשתוק, כך היית מרוויח המון כבוד, ולא עשית כך כי עירבת רגשות בפוליטיקה וזה אסור.

אני יודע רפיק שאתה עוד לא פוליטיקאי, כי פוליטיקאי טוב זה להיות שקרן ותככן וממזר ולמרוח מילים על גבי נייר ולשון ולא להיות ישר, ואתה לא כזה אני יודע, אתה בא בפשטות יתר ויושר והגינות, אך ארצה שתשמע את המילים שלי כמדריך, פוליטיקה זה עסק ביש מלוכלך וכל מי שעוסק בה אמור להיות קריש ולא טלה.. אנא ממך תהיה קריש ותצטייר כטלה, רק כך דליית אל כרמל תחזור להיות אימפריה.

תגובות

6. wow לפני 11 שנים
wow
5. עספאני לפני 11 שנים
על שני המועמדים לעבור סדנת כבוד הדדי אצל ג'האד
4. 555 לפני 11 שנים
טוב שדיברת
3. אייל לפני 11 שנים
זלגו לי דמעות
2. הממלכה מחפשת עם לפני 11 שנים
יח
1. מנסה להיות אובייקטיבי לפני 11 שנים
מאסתי מהמצב הקיים

מומלצים