מה היית עושה אם היית מוצאת את בעלך עם בחורה ?

חברה רעה לא מתחשבת כלל לא ברגשות ולא במצב, גם אם את צודקת את עלולה למצוא את עצמך משלמת מחיר כבד ביותר פעמיים, הסיפור שלי, מעצבן בגלל הגבר שהאמנתי בו.

17.11.2013 מאת: האישה
מה היית עושה אם היית מוצאת את בעלך עם בחורה ?

שלום אנשים אני אישה נשואה מזה מספר שנים פלוס 2 התחתנתי עם בעלי מאותו כפר גבר נאה נחמד מסודר, אני אישה עובדת יפה ולא חסר לי כלום.

בשנה האחרונה ומי מהנשים לא מרגישה מתי שבעלה מבלה עם אחרת זה בא מאיזה שהוא מקום לא ברור איך להסביר אותו.

בעלי עובד בעבודה מלוכלכת בבתים ולא רוצה לפרט הרבה, כל יום הוא חוזר הביתה עם בגדי העבודה הכל בסדר, שום דבר לא מחשיד בעיני, ואז הוא התחיל לקנות לי מתנות, נתן לאימא שלו כסף, כאילו הוא מפוחד מדבר כלשהו.

בעבודה אנחנו הבנות מדברות ואחת הבחורות דיברה על בגידה של בעלה והשניה על החבר שלה ושלישית על עצמה ובעיקר על השיטות של הגברים שניתן לתפוס אותם בוגדים.

אני מעולם לא חשדתי או הרגשתי דבר כלשהו, כל מה שבקשתי קבלתי, במיטה שלנו הכל היה בסדר ולצערי הרב טעיתי ובגדול, אני פראיירית זה מה שניתן להגיד.

ערב אחד שהוא חזר הביתה הניח את הדברים שלו על השולחן ויצא לאוטו לקחת מה ששכח, היה צלצול טל שעניתי, מישהי שאלה על שם שעניתי שזה טעות, שוב הטל צלצל ושוב אותה בחורה שאלה על אותו שם ושוב סגרה.

באותו רגע נדלקה אצלי מנורה אדומה, לא דיברתי כלום ולא שאלתי דבר, כאילו הכל בסדר, מיד נכנסתי לפעולה והחלטתי לעקוב אחרי בעלי, לגלות מה הוא עושה שיוצא מהבית.

תמונה לדוגמהמתברר שבבוקר בעלי יוצא, הולך לעבודה באותו מבנה בו הוא עובד, אחרי שעתיים הוא יוצא מהמבנה לבוש בחליפה ויוצא לפגישת עסקים, אני מביטה מרחוק, מה ולאן הוא הולך, עד שמגיע לבית משפחה בכפר ומשם עולה לרכב בו נוהגת אישה אחרת, הוא יושב מאחור והרכב נוסע.

אני ללא רכב חזרתי הביתה והפגנתי כאילו אין כלום, הכל שגרה לא נתנתי לו להרגיש דבר, הוא חזר הביתה עם כסף מזומן ונתן לי לקנות דברים לילדים, התנהגות שגרתית לחלוטין.

למחרת גייסתי את החברה שלי עם הרכב והחלטנו לעקוב מקרוב, באותו יום לא קרה כלום, הוא היה בעבודה כרגיל, לא ידעתי מה לעשות עם עצמי, אני מבפנים רותחת ולא מרוכזת.

אחרי 5 ימים תפסתי את מכשיר הטלפון השני שהיה ברשותו, בטלפון הזה בעלי משתמש לקביעת הפגישות שלו, הטלפון הזה תמיד היה סגור בשעות ערב ולילה ומעולם לא ידעתי על קימו.

דרך בחורה שאני מכירה, הצלחנו לקבל רשימה של שיחות שלא הבנו מה ומי זה, אבל הבנו מהר שהוא עובד לטובת מכון ליווי מאזור המפרץ, לא ידעתי מה לעשות ומי אותה אישה שהוא נסע איתה ולמה.

החלטתי לשים לזה קץ ולדעת הכל עד שיום אחד הוא עלה על הרכב של האישה והתחיל בנסיעה לאזור בתי המלון בהר הכרמל, נכנס עם האישה, אני במעקב צמוד מגיעה לחדר בו שוהה עם הבחורה ובלי להתרגש דופקת בדלת עד שהאישה פותחת והוא צץ מאחור, רואה אותי, רואה אותו, לא יכולתי להגיד כלום ועזבתי בריצה, הוא התחיל לקרוא לי, לא הקשבתי והמשכתי ביצאה מבית המלון לרכב של החברה שלי, הייתי היסטרית.

הגעתי הביתה, אספתי את הדברים והלכתי לביתה של אימא עם הילדים, בשקט סיפרתי לה על מה שקרה, היא עמדה לצידי חיבקה אותי חזק, ואני ביקשתי להיות בחדר לבד, אמי ניסתה בכל דרך להרגיע אותי ולא הצליחה.

בערב הראשון הוא הגיע, לא הסכמתי להיפגש איתו, הוא ישב עם אימא שנזפה בו הוא לא ענה ועזב, אחרי יומיים הוא חזר לא הסכמתי לדבר איתו למרות שהייתי צריכה את זה בכל הזמן הזה, לעסק שלי לא הלכתי והעסק היה סגור, רק לאחר 4 ימים החלטתי לפתוח את העסק ולחזור לשגרה.

בזמן הזה הוא ניסה רבות לפגוש אותי לא הסכמתי, גם לא הייתי מוכנה לזה, עד שערב אחד בעודי סוגרת את העסק הוא הופיע בפתח ובקש שאני אשמע אותו, התלבטתי ובסוף אפשרתי לו לדבר.

זו תקופה בה התקיימו בחירות, כולם היו עסוקים בלדבר על במי לבחור ומה לעשות ומה נכתב ומה נאמר מי הלך עם מי וכו' ואני בשלי.

תמונה לדוגמההמילה הראשונה שהוא אמר לי שהוא מתנצל אבל חשוב לו שאני אבין שבשביל לחיות ברמה שלנו היה חייב לעבוד בעבודה לא נקייה ושכל מה שראיתי זה היה עבודה, השתגעתי רציתי לצעוק ואז התחלתי לבכות ללא הפסקה.

הגבר שלי הולך לעבודה, להיות עם בחורות ומזה הוא נותן לנו לחיות? לי יש הכנסה מכובדת מהעסק שלי, אני לא מאמינה למה, זה מה שמגיע לי?.

עבר חודש ימים מאז המקרה, אני בבית אבל לא בקשר איתו, הוא מנסה לדבר ולהסביר אני לא מקשיבה בפירוש נגעלת, החברה שלי לא מבינה וחלק מקרובי משפחתי עוד רגע יאשימו אותי בהתעללות בו, יופי אני רק בשלי.

למרות הכל אני בטוחה שהוא עוד עובד באותה עבודה, כי אני מרגישה את זה בכל יום הוא מגיע עם כסף מזומן, אני בבית לא מכינה אוכל יותר, לא מחכה לו ולא יוצאת איתו לשום מקום, החיים שלי נקברו כבר עכשיו.

הגבר הזה שהוא בעלי נכנס לכאן הרבה והוא בטח יקרא את מה שכתבתי, אני מקווה שהוא ידע עד כמה אהבתי אותו ועד כמה אני שונאת אותו עכשיו ולא רוצה אותו יותר.

תגובות

23. נסרין לפני 10 שנים
למס' 19 אתה לא ראוי לכבוד !!
22. האישה לפני 10 שנים
ל21 בוקר טוב
21. האחד והיחיד בעולם האחד הזה לפני 10 שנים
תקראי את זה
20. وحده לפני 10 שנים
انتقاد
19. אלמוני לפני 10 שנים
הדרוזים עם תת רמה לא כולם
18. אלמוני לפני 10 שנים
את צריכה לדעת
17. למס 16 לפני 10 שנים
מי את בכלל
16. בחורה חשדנית לפני 10 שנים
אם אין אני לי מי לי
15. מסכנה לפני 10 שנים
כואב הלב
14. חכם לפני 10 שנים
טעית
13. תהיות לפני 10 שנים
ואם זה היה ההפך?!
12. ענייני לפני 10 שנים
לאישה האמיצה
11. בחורה לפני 10 שנים
מצב עגום ומסובך
10. סחר לפני 10 שנים
למס 5
9. مواطن לפני 10 שנים
מחכים לנו ימים
8. אבאלה לפני 10 שנים
לאישה האמיצה
7. בחורה לפני 10 שנים
להתגרש
6. חסויה לפני 10 שנים
..
5. מתפלאות ? לפני 10 שנים
על מה אתן מתפלאות ?
4. 1 לפני 10 שנים
1
3. משוחררים לפני 10 שנים
הרבה נשים וגברים במצב הזה ועוד,,
2. Dalia לפני 10 שנים
מעניין
1. גרוש לפני 10 שנים
העיקר הילדים

מומלצים