שיעור מס' 3 ...... איפור עיניים

העיניים הן החלק המדבר בפנים ולכן איפורן חשוב במיוחד ,איפור העיניים יכול להיות מודגש וחתולי או מרומז ועדין {הכל בהתאם לאווירה שרוצים להשיג } .בבחירת האיפור רצוי להתחשב במספר גורמים : *המראה הכללי- לבוש ,גוון הבגד. *האירוע- איפור למסיבה / לבי"ס .*צבע העיניים- חשוב

01.06.2007 מאת: פורטל הכרמל והצפון
שיעור מס' 3 ...... איפור עיניים

להתאפר באופן שיבליט את גוון העין ולכן גוונים מנוגדים מומלצים , לדוגמא: עיניים ירוקות יאופרו בגווני סגול ,יין ,חום , ואדום. * מבנה העיניים-האיפור יתחשב במבנה העיניים  

תכשירים לאיפור העיניים :*צלליות : הצלליות מגיעות במבחר גוונים ובמבחר מרקמים תפקידן להעניק מבנה  שקדי לעיניים, להרים אותן למעלה ולהגדילן.בצלליות משתמשים על העפעף העליון וניתן להדגיש בעזרתן את קו הריסים התחתון.הדרך הקלאסית לשימוש בצלליות כוללת :צללית בסיס  בגוון בהיר הנמשחת על כל העפעף , צללית הדגשה בגוון כהה יותר שמשתמשים בה אך ורק בזויות החיצוניות של העיניים.*עפרונות עיניים : תפקידם לתחום ולמסגר את העין.

 העפרונות מגיעים במבחר גוונים כהים ובהירים.העפרונות הכהים בגווני שחור ,כחול, ירוק, וחום מתאימים להדגשת העין ומומלץ להשתמש בהם מחוץ לעין על קו הריסים.עפרון כהה בתוך העין יקטין אותה.העפרונות הבהירים בגווני כסף, זהב, לבן, ושמנת מתאימים להגדלת העין ולהדגשתה. משיחת עיפרון בהיר בתוך העין ממשיך את הלבן של העין.

עיפרון בהיר כאייליינר מעל קו הריסים נראה מדהים על עיניים קטנות או שקועות.

     *אייליינר : נמצא גם כן במגוון צבעים מהממים , אייליינר כהה מעל לקו הריסים מדגיש את העין .     *מסקרה לריסים : נותנת עובי  ונפח לריסים ,ומדגישה  אותן .  

                  בשיעור הבא  נלמד  כיצד להשיג מבנה פנים אידאלי ..............     

תגובות

2. סלמה לפני 17 שנים
אינס מה את רוצה שבעלי יקנא
1. יוסרה לפני 17 שנים
אינס אני מתה עליך תודה

מומלצים