חליל:"ראשי המועצות בכרמל לא לישון על זרי הדפנה"

חליל חלבי מראשי העמותה להגנה על אדמות הכרמל שותף מלא למטה המאבק באתר חגית והפיכתו למפעלי זיקוק שיסכנו את כל האזור בכרמל הדרומי, חליל:"יש פה עניין שעלול לפגוע בנו ובאיכות חיינו"

03.01.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
חליל:"ראשי המועצות בכרמל לא לישון על זרי הדפנה"

חליל חלבי קורא לראשי המועצות וגיה כיוף ורפיק חלבי להיות מעורבים בנושא חוות הגז בחגית ולהיכנס לעובי הקורה.

"נושא חגית לא ירד מהפרק ומקבל תאוצה, יש מטה מאבק, אנחנו שותפים בהיבט המשפטי והציבורי, חגית הופכת לתחנת זיקוק גז גולמי ביבשה".

"המועצות של דליה ועוספיה אכן שותפות למאבק אם כי לא בצורה הרצויה, חשוב שיכנסו לתמונה כי זה עניין מהותי ופה הדבר לא יסתיים, רצוי שהמועצות יגישו התנגדויות ורצוי שבעלי הקרקעות יגישו התנגדויות בנוסף להתנגדות שאנחנו נגיש כעמותה".

"אני קורא לציבור להתעורר, יש פה עניין שעלול לפגוע בנו ובאיכות חיינו, כל מה שישליך על חגית והסביבה אנחנו הראשונים שנקבל אותו, כי אנחנו נמצאים בלב העניינים, חוסר העניין וההתמהמהות לא תעזור פה, יבוא יום ותצטערו על זה".

"אני קורא לכולם לבוא ולהתנגד, כי מדובר פה באסון, גז מזקקים רק בים, בעלי ההון הולכים להרוויח הון תעופות מהגז אז שיזקקו את זה בים".

"איגוד התעשיינים יעניין אותם להרוויח יותר כסף ולהוזיל את העלויות שלהם, אכפת להם רק להרוויח על חשבון האזרח, הם עשו לנו את זה כבר בסוגיית קו הגז ופרסמו בעבר שהפרויקט יוזיל את מחירי הגז ואת מחיר החשמל וכו ובסוף מחיר החשמל רק עלה והאזרח ממשיך לשלם".

חליל

חליל חידד את זה שיש תיאום מלא עם ראשי הרשויות ושהם כעמותה עסוקים לטובת החברה הדרוזית בישראל ולא רק בעניין הגז.

"אנחנו מתכוונים לפתוח נקודה במרכז הכפר ולזמן את התושבים לבוא ולחתום על התנגדות למען טובת כולנו, ההתנגדות זו זכות משפטית שניתנת לאזרח וצריך לנצל אותה".

"אנחנו כוח עזר שמסייע לראשי המועצות ולכולם לעשות את עבודתם, אנחנו לא באים להחליף אף אחד,סומכים על ראשי המועצות ומקווים שהם יצליחו".

 

לדברים שאומר חליל בסרטון

{YouTubeVideo id=SIgJYq4zfDs}

 

להפגנה בירושלים בחודש נובמבר 2013

 

{YouTubeVideo id=_BBqyWifll8}

http://www.youtube.com/watch?v=SIgJYq4zfDs

http://www.youtube.com/watch?v=_BBqyWifll8

תגובות

4. כאמל לפני 10 שנים
אנשים טובים
3. סמי לפני 10 שנים
טוב שיש אנשים כמוכם
2. מהא לפני 10 שנים
כל הכבוד
1. דלייתי לפני 10 שנים
תבורך

מומלצים