מי מנסה להכפיש את שמו של עו"ד וגדי כעביה?

מכתב אנונימי שנשלח לראשי המועצות המקומיות ולאנשי ציבור בערבית בגנותו של עורך דין וגדי כעביה שמגיב ואומר:"רכס הכרמל מעולם לא יזמה ו/או מימנה תוכנית לשינוי ייעוד ולצערנו גם המועצות המקומיות אינן עושות כן".

05.01.2014 מאת: יוסף חלבי
מי מנסה להכפיש את שמו של עו"ד וגדי כעביה?

עו"ד וגדי כעביה תושב עוספיה איש  מוכר בציבור ואחד האנשים שעוזרים לחברה המקומית בהרבה נסיבות שלא נזכיר אותם בכתבה הנ"ל, רואה בחומרה מה שמנסים אלמונים לתייג אותו ולהאשים אותו שהוא גנב את כל הכסף מהקופה הציבורית בנוסף לתכנון ובנייה בכפרי הכרמל.

נוסח המכתב והפצתו מוכרים לנו טוב וברור מי עומד אחרי המכתבים האלה שמגיעים מזמן לזמן לכל מיני משרדים, למשטרה ולמס הכנסה ועוד ועוד, זה סגנון שהתרגלו אליו אותם אנשים קטנים שבאים ללכלך את שמו של אדם זה או אחר, בגלל דרכו שלא תואמת לדרכם הלא ישרה.

עו"ד וגדי כעביה בתגובה כותב: " התייחסות למכתב השקרי נגדי "

ראשית עלי לציין כי מבין כל עורכי הדין בכרמל עמדתי לבדי בבתי המשפט והגנתי על המספר הרב ביותר של נאשמים ואזרחים מכל העדות שנתבעו על ידי רכס הכרמל.

התפקיד של הוועדה המקומית ומהנדסיה ועובדיה הוא לא רק לתבוע אנשים אלא גם לפתור בעיות החשמל, להגיש ולממן תוכניות לבנייה ולעזור לאזרח כפי שכל הוועדות המקומיות בארץ עושות.

רכס הכרמל מעולם לא יזמה ו/או מימנה תוכנית לשינוי ייעוד ולצערנו גם המועצות המקומיות אינן עושות כן.

בימים אלו אני ביחד עם תושבים נוספים מכינים עתירה לבג"ץ נגד המועצות המקומיות , הוועדה המקומית ומשרד הפנים על מנת לחייבם להגיש תוכניות בזמן קצוב ולפתור את בעיית החשמל.

עקב כך שאין מספיק בנייה חוקית נוצר חוסר בתקציב הוועדה המקומית. נציגי הוועדה מצאו פתרון לחוסר התקציבי על ידי הגשת כתבי אישום נגד תושבים שנאלצו לבנות ללא היתר חלקם לקוחותי וחלקם אף קרובי משפחתי וזאת בין היתר על מנת לשלם משכורות של עובדי הוועדה ולממן את הרכבים והג'יפים שלהם.

בבית המשפט הוועדה לא מסתפקת בקנס נמוך אלא נציגיה עומדים על קנס חמור ובחלק מהמקרים מתעקשים על מאות אלפי שקלים.

המכתב השקרי נגדי קשור במישרין ו/או בעקיפין לאנשים המעוניינים בהגשת כתבי אישום נגד תושבים חלשים שחלקם לקוחותיי. כאשר האזרח מבקש קנס נמוך עובדי הוועדה ונציגיה מתעקשים על קנסות גבוהים מאוד.

עו"ד וגדי כעביה
.

יותר מזה, כאשר אחד התושבים טען שהוא לא בנה את הבית אלא אמו הקשישה, הם באו והעידו נגדו. כשבית המשפט זיכה אותו הוועדה הלכה והגישה ערעור.

המכתב שנשלח אליכם הינו מכתב הסתה שקרי שנכתב על ידי אדם פחדן ואינטרסנט בעילום שם. כשיתגלה הוא ישלם את המחיר ההולם את מעשיו.

עלי לציין כי קראתי את מכתבו המכובד של מר זידאן עטשי אשר בו הוא מפציר בראשי המועצות ובנציגי הוועדה המקומית ואני מאמץ את כל תוכנו בחום. המדובר במכתב הגון צודק ויש לקיים את כל תוכנו.

הפתרון לכל זה וגם לבעיית החשמל הוא שהוועדה והמועצה המקומית ידאגו לממן תוכניות מתאר הולמות לכל התושבים. תוכניות המתאר והתוכניות המפורטות אינן עולות הרבה כסף ואף לפעמים הן יותר זולות מהאספלת שכל שני וחמישי נשפך על הכבישים.

בבית המשפט אני טענתי כי לא ייתכן שהוועדה תתבע אנשים כאשר חלק מעובדיה הבכירים  עברייני בנייה בעצמם, וכנראה שזו הסיבה למכתב השקרי.

תגובות

12. מבין עניין לפני 10 שנים
מסית דעת כהל
11. עספואי לפני 10 שנים
להכפיש
10. אני לפני 10 שנים
לכל הפלסנים
9. חלבי לפני 10 שנים
דליה
8. תשובה ל7 לפני 10 שנים
רכס הכרמל
7. אלמוני לפני 10 שנים
מי הביא את תנועתת רגבים הלאומנית לכפרים !!!
6. ריאד מרזוק לפני 10 שנים
התנהלותך אדון וגדי גורמת לנזק בלתי הפיך
5. נמאס מוגיה וחבורתו לפני 10 שנים
עוספיא היום
4. בסבוסה לפני 10 שנים
אני יודע
3. חלבי לפני 10 שנים
דליה
2. מבין עניין לפני 10 שנים
אתה מתכוון לח׳טאר מחמוד???
1. משקיף מהצד לפני 10 שנים
תת תכנון

מומלצים