אריאל שרון רה"מ לשעבר הלך לעולמו

מאז 2006 לאחר שלקה בשבץ ושקע בתרדמת היום הלך לעולמו ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון והוא בן 85. שרון ראש ממשלת ישראל בשנים 2006-2001 שלחם בכמעט כל מלחמות ישראל, השתחרר מצה"ל כאלוף וכיהן גם כשר ביטחון, יהי זכרו ברוך.

11.01.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אריאל שרון רה"מ לשעבר הלך לעולמו

יו״ר הכנסת, יולי (יואל) אדלשטיין, ספד לשרון: אריק שרון ז"ל היה גיבור ישראל, מצביא נועז ודגול ומנהיג שצמח מתוך אש המלחמות וגבורת הקרב. עם לכתו, אני נזכר בדברים שהוא אמר כשספד למשה דיין: ״איש, שמעולם לא כבדו שערי ישראל על כתפיו".

כזה בדיוק היה אריק. בלתי נלאה בנכונות הבלתי נתפסת שלו לשאת את משא העם, בכל תחום, בכל חזית, בכל מצב ובכל זמן. זה לא סוד שדרכינו נפרדו עם החלטתו לסגת מצפון השומרון ורצועת עזה. חלקתי לחלוטין על דרכו, אך לעולם לא שכחתי את זכויותיו הרבות כלוחם, כמפקד, כנבחר ציבור וכראש ממשלה. יהי זכרו ברוך ותנחומיי למשפחה האוהבת.

תמונה לדוגמה

שר המדע הטכנולוגיה והחלל, יעקב פרי על לכתו של רה"מ לשעבר אריאל שרון: "זהו יום עצוב למדינת ישראל, בו נפרדנו ממצביא גדול, מדינאי מפוכח , פוליטיקאי אמיץ ,ויותר מהכל- מנהיג אמיתי"

"אריק שרון היה ממעצבי המדינה ושמר עליה כבבת עינו במשך כל חייו.  פועלו שזור בדפי ההיסטוריה של מדינת ישראל ודמותו תמשיך להוות מודל לחיקוי. תנחומי למשפחת שרון , עומרי וגלעד , אשר נאבקו יחד עימו בקרב המאסף האחרון של חייו. יהי זכרו ברוך" .

 

 {YouTubeVideo id=zXqSZSpFCf4}

תגובות

מומלצים