לא עוד סיפור על אהבה אסורה

אז ככה הסיפור שלי על אהבה האסורה שלי שונה מהמון סיפורים שנכתבו כאן . כן אני יהודייה גאה, מסורתית ואני התאהבתי בדרוזי, בטח התגובות שאני יקבל יהיו "הוא לא בשבילך", "אף פעם הוא לא אהב אותך"," הוא רק רוצה לבלות איתך ולצבור ניסיון".

12.01.2014 מאת: חסויה
לא עוד סיפור על אהבה אסורה

אז חבל מלכתחילה שתרשמו את זה ואת האמת שזה גם לא נכון.

אהבה גדולה יש בנינו, חברות, כבוד ומאוד עצוב שזה גורלנו לחיות לבד, לכל אלה שירשמו שאני רוצה להרוס לו את החיים אז לא, אני לא יהרוס לו את החיים ואני לא מתכוונת להרחיק אותו מהמשפחה שלו, אני לא ייקח על הלב שלי את העצב שיהיה לו והכאב של משפחתו שיצטרכו לנדות את בנם האהוב.

הכאב שהוא לא פה תמיד ילווה את החיים שלי אבל אני מעדיפה לסבול את המרחק ולנסות להתמודד עם הגעגועים העיקר לדעת שטוב לו ששומרים עליו, דואגים לו וגם אף פעם לא הבטחנו אחד לשנייה שנתחתן, תמיד אמרנו שאם היה אפשר היינו מתחתנים אבל זה משהו שאף פעם לא יקרה .

החלטתי לכתוב את הכתבה הזאת כדי להראות שיש מערכות יחסים אחרות שהזוג עצמו מחליט לעזוב כדי לא לפגוע ביקרים אלינו, אנחנו שומעים את הסיפורים האלה וישר שופטים את בני הזוג, בן אדם לא בוחר במי להתאהב אם הייתה לנו את היכולת הזאת החיים שלנו לא היו ככה מסובכים וכואבים, אני בטוחה שכל אחד מהזוגות האלה או כאלה שאהבו וחוו את ה"אהבה האסורה" לא קמו בבוקר והחליטו למרוד זה קרה, בצורה העמוקה ביותר, האוהבת ביותר והכואבת ביותר.

הרוב בוחר להגיד שדרוזי שהולך עם יהודיה זה רק בשביל "להתנסות"... נכון שאני מסכימה שיכול להיות שזה מתחיל מזה אבל משנייה לשנייה הקרבה לבן אדם גורמת לרגשות להופיע, וכתוצאה מכך באה אהבה אמיתית וחזקה, חברות, אהבה ששני הצדדים אף פעם לא יצליחו לשכוח.

תמיד קל להאשים את האחר כמו שנחשפתי פה, אומרים שזה הבחורות היהודיות שמרחיקות את הגברים הדרוזים מהדת, הטכנולוגיה, המדיה 1000 סיבות אבל בעצם זה לא נכון איך אומרים שלטנגו צריך 2 ?! לפעמים אנחנו צריכים להפסיק לשפוט את האחר כל אחד אחראי על החיים שלו ועל הדרך שהוא הולך בה.

תגובות

6. אני לפני 10 שנים
אהבה אסורה
5. בחורה לפני 10 שנים
משחק זה לא רע
4. . לפני 10 שנים
וינוס
3. אריג לפני 10 שנים
בושה
2. موحدة. לפני 10 שנים
تأني لا للانجراف الاعمى
1. ר לפני 10 שנים
זה מה יש

מומלצים