האנשים שעושים יותר מכל גוף אחר

העמותה הציבורת להגנה על אדמות הכרמל פועלת נושמת וממשיכה להשתתף בלימוד והכרת מצב התכנון הקיים בישראל ובכפרים הדרוזים, בעניין חגית העמותה היחידה שהתנגדה.

14.01.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
האנשים שעושים יותר מכל גוף אחר

לא צריך לבוא ולדבר על הישגים של איש זה או אחר אבל נגד עובדות אי אפשר לדבר, העמותה הצליחה במאבקה להחזיר לדאלית אל כרמל כ 1000 דונם בסקעב לאחר שהמועצה והעירייה לא כללו את האזור הזה בזמנו בתוכנית ע.ד 300.

ככל שרואים מה קורה היום במטה מאבק אתר חגית והתנהלות המועצות של כפרי הכרמל בעניין כה חשוב כאתר חגית, המועצות במקום לשלוח בעלי מקצוע מנוסים שיודעים ומגיעים עם תוכניות ומצגות מעדיפים למרוח את ציבור התושבים בתמונות ובהצהרות שאין להם כל פרעון וכאן מגלים את כוחה של העמותה הרצינית ביותר שניתן לישון ולסמוך עליהם כי המטרה זה באמת לשמור על האינטרס הכללי ולא האינטרס הפרטי בלבד כמו שנהוג אצלנו בכרמל.

חשיבות המעקב של חברי העמותה אחרי התכנון הארצי היא אחת המטרות העיקריות של ראשי העמותה והיסוד שבחרה העמותה לעצמה בניהול דברים כבדים ורציניים שצריך לבוא במגע עם בעלי מקצוע ממשרדים שונים, אם לא עושים עבודת בית נכשלים במבחן האמת וזה מה שקרה עד יום זה עם כל מי שניהל מאבק לפי רגש ולא לפי תוכניות ועבודות.

חברי העמותה

הדרישה שלהם זה שיהיה קשר הדוק ועדכני בין הנציג הדרוזי שיושב בועדה הארצית לתכנון ובנייה לעמותה, הדבר יכול לפתור הרבה בעיות מסובכות ומורכבות טרם החלו.

פהמי חלבי, שיך אבו שמחה זוהדי עיסמי, חליל חלבי, אחמד סאלח ועוד ימשיכו לשמור ולעשות ללא כל בקשות או תמורה או חיפוש כל תפקיד שהוא.

לדברים שאומרים לנו אנשים יקרים אלו

 

 

{YouTubeVideo id=pYyOJn-ZvUw}

http://www.youtube.com/watch?v=pYyOJn-ZvUw

תגובות

6. דלואני לפני 10 שנים
כל הכבוד לכם !
5. האמת לפני 10 שנים
פהמי גדול מהחיים
4. דרוזי לפני 10 שנים
כל הכבוד לכם
3. חלבי לפני 10 שנים
תודה לכם בכל לשון
2. ואאל לפני 10 שנים
אין מילים להערכה לכם
1. מגיד לפני 10 שנים
אנשים רציניים וראויים לכל הערכה

מומלצים